Наука в ХХІ ст.: перспективи та загрози
| ПРОБЛЕМА ПРОФЕССИОНАЛИЗМА В ТРАНСДИСЦИПЛИНАРНЫХ СТРАТЕГИЯХ | |
| А. И. Афанасьев, И. Л. Василенко |
| ОСОБЕННОСТИ ПОСТНЕКЛАССИЧЕСКОЙ НАУКИ | |
| Вениамин Александрович Цикин |
| Некласична раціональність і післялапласівський детермінізм | |
| Зореслав Юрійович Макаров |
| Гуманитарность - гуманистичность - человекомерность | |
| Юрий Александрович Мелков |
| Світогляд як результат взяємодії науки з іншими елементами духовного життя суспільства | |
| Світлана Федорівна Шевчук |
| Комбінаторика та розуміння як альтернативи сучасного пізнавального процес | |
| Віктор Леонтійович Петрушенко |
| Проблема техно-соціальної експертизи високих наукомістких технологій | |
| Світлана Володимирівна Сумченко |
| Освітня діяльність протестантських церков в Україні на початку ХХІ ст. | |
| Ірина Олександрівна Бондар |
| Метатеорія універсалізму в науці та культурі | |
| Володимир Анатолійович Личковах |
| Екологія людини в умовах інформаційного суспільства та новітніх технологій | |
| Михайло Петрович Скалецький |
| Формування та оцінювання наукових положень на основі протиставлення з аналогами | |
| С. М. Порев |
| Екологічна антропологія та соціальна екологія: інтегративні напрямки практичної реалізації філософських спеціалізацій | |
| Ірина Володимирівна Голубович, Олена Сергіївна Петриковська, Фаріда Ахнявівна Тихомірова |
| Картина світу в контексті глобалізації соціального простору | |
| Богдан Володимирович Пешко |
| Interdisciplinary Potential of Cognitive Science | |
| Bohdana Manchul |
| Передумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичних | |
| Роман Рошкулець |
| Основні причини багатоманітності визначень техніки | |
| О. Ф. Терешкун |
| Взаємозв’язок науки і мистецтва: чи потрібне сучасному людству таке синтетичне знання? | |
| І. О. Халай |
| Соціоантропологічні маркери осмислення особи в філософії Ж. Марітена | |
| Іван Цихуляк |
| Сучасний рівень історико-філософських досліджень і стандарти української історико-філософської освіти | |
| Олег Ігорович Хома |
| Конструювання людського буття: межі допустимого | |
| Анатолій Іванович Теклюк |
Суспільство знань
| КОНЦЕПЦІЯ ФІЛОСОФСЬКОЇ ОСВІТИ КАЗИМИРА ТВАРДОВСЬКОГО | |
| Ольга Анатоліївна Гончаренко |
| НАУКА МОДЫ 2? | |
| Александр Владимирович Тягло |
| Наука и университет в обществе знания | |
| Михаил Михайлович Ведмедев |
| ЕКОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС КОМУНІКАТИВНОЇ ПРАКТИЧНОЇ ФІЛОСОФІЇ | |
| Микола Дем'янович Прищак |
| Системний підхід до менеджменту в теорії стилів менеджменту І. Адізеса | |
| М. Д. Прищак, О. Й. Лесько |
| «Суспільства знань» як етап еволюції техногенної цивілізації | |
| Д. І. Бондаренко |
| Суспільство знань та проблема духовності людини | |
| Оксана Петрівна Петрушенко |
| Системний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделях | |
| Оксана Василівна Столяренко, Олена Вікторіна Столяренко |
| ЧТО МЕШАЕТ ФОРМИРОВАНИЮ ОБЩЕСТВА ЗНАНИЙ | |
| В. С. Ратников, Н. А. Краснонос |
| РОЗУМ І ВІРА: СУЧАСНІСТЬ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ІСТОРІЇ | |
| Іван Дмитрович Загрійчук |
| Проект «Цифровий світ. Збереження наукової спадщини Вінницького національного технічного університету» | |
| Анатолій Іванович Власюк |
| Медійно-експертні мережі як засіб просвітництва та маніпулювання | |
| Микола Андрійович Ожеван |
| Громадянська відповідальність як сутнісний аспект політичної культури | |
| Микола Миколайович Бичков |
| Інформатизація як чинник впровадження освітніх змін | |
| Ірина Лазоревич |
| Проблема сучасних міжконфесійних конфліктів в Україні: справжні причини та шляхи розв’язання | |
| Андрій Писик |
| Сучасна наука та освіта: актуальні виклики | |
| Тетяна Радзиняк |
| Сучасне мистецтво про тип школи як «генетичну матрицю» культури | |
| Валентина Здоровенко, Віктор Здоровенко |
| Філософія ґендеру в соціогуманітарному контексті | |
| Ірина Олегівна Головашенко |
| Значення сучасних англомовних дискусій щодо «сенсу в житті» для університетських філософських курсів | |
| Е. І. Чухрай |
Сучасна освіта: проблеми та перспективи
| Освіта і філософська культура: практика відчуження | |
| Віталій Іванович Гриб |
| Про реалізацію педагогічних умов формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів | |
| Оксана Броніславівна Залюбівська |
| Ноосферно-информационная парадигма образования – императив ХХІ века | |
| О. П. Пунченко, Н. О Пунченко |
| Формування методики викладання гри на акордеоні в Україні | |
| Тетяна Іванівна Сідлецька |
| Компетентнісна модель майбутнього вчителя інформатики | |
| Анатолій Григорович Яровенко |
| ПЕРЕМІЩЕНІ ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ – НОВИЙ ФЕНОМЕН В УКРАЇНСЬКІЙ ОСВІТІ | |
| Роман Олександрович Додонов |
| Мистецтво як засіб творення особистості студента при вивченні культурознавчих дисциплін | |
| Олена Василівна Зінько, І. Г. Герасимова |
| Проблемы образования в Украине и концепция их социально-экономического решения | |
| А. Л. Слипич, В. Л. Чуйко, В. И. Атаманчук-Ангел |
| Про деякі особливості реформування вітчизняної освіти | |
| Микола Миколайович Кисельов |
| Функціональна грамотність як вітальна потреба соціального простору ХХІ ст. | |
| Наталія Євгеніївна Доній |
| Впровадження сучасних інновацій у off–line освіті як системі і on–line освіті як мережі та їх роль у становленні нової парадигми освіти | |
| Інна Василівна Книш |
| Революція в освіті та інтенсифікація самосвідомості соціальних мереж | |
| Ярослав Валерійович Любивий |
| ОБРАЗОВАНИЕ – ОБРАЗОВАННОСТЬ - КУЛЬТУРА | |
| Ирина Анатолиевна Донникова |
| Актуальность ноосферных идей в современном образовании | |
| Ольга Васильевна Цымбал |
| ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА | |
| Олена Миколаївна Косарук |
| Профіль компетенцій випускника-спеціаліста – як похідна якості профорієнтації протягом навчання у вузі | |
| Олена Бурдейна |
| РОЛЬ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНИХ ВНЗ | |
| Олена Володимирівна Гречановська |
| "Soft Skills” – вимога часу для випускників технічних спеціальностей | |
| Костянтин Олегович Коваль |
| O edukacji logicznej na kierunkach humanistycznych w Polsce | |
| Hubert Bożek |
| Проведення виробничої практики студентів 3-го курсу на навчальному віртуальному підприємстві ВНТУ | |
| Л. В. Семенець, В. С. Бєлаш |
| Раціональне та ірраціональне в українській освіті та європейський освітній процес | |
| Людмила Олександрівна Лобик, Світлана Михайлівна Повторева |
| Проблемы реформы философского образования на постсоветском пространстве (сравнительный анализ советской и немецкой систем образования) | |
| Сергей Григорьевич Секундант |
| Аксіологічний аспект ідентифікації української молоді в освітняному процесі | |
| Ірина Іванівна Старовойтова |
| Зовнішнє оцінювання навчальних досягнень учнів: затрати і результати | |
| Леонід Олексійович Мазур |
| Статус гуманітарної освіти в епоху глобалізації | |
| С. М. Рик |
© РВВ ВНТУ 2016-2024
