КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Знання. Освіта. Освіченість - 2016

Розмір шрифта: 
Впровадження сучасних інновацій у off–line освіті як системі і on–line освіті як мережі та їх роль у становленні нової парадигми освіти
Інна Василівна Книш

Остання редакція: 2016-09-22

Анотація


У статті розглядаються сучасні інноваційні методики, техніки та методології, які впроваджуються у off – line освіті як системі та on – line освіті як мережі. Доведено, що сама освіта, як система стала тим наріжним каменем, який призвів до необхідності появи нової вітчизняної парадигми освіти, яка формується на межі off – line освіти як системи та on – line освіти як мережі, що має сприяти, на нашу думку, становленню та розвитку нової парадигми освіти.

Ключові слова


освіта; on – line освіта як мережа; off – line освіта як система; нова парадигма освіти; інновація; структурування тексту у вигляді таблиць; TASC-аналіз; Fishbone; стратегія «ІNSERT»; Cinquain; SWOT- аналіз; гейміфікація; інкапсуляція; графікація; треки

Посилання


  1. Балик Н. Р. Активне навчання з використанням технологій Веб 2.0: Навч. посіб. / Н. Р. Балик, О. О. Лялик. – Тернопіль: Навч. Книга. – Богдан, 2009. – 88 с.
  2. Варданашвили М.В., Вячеславова Е.В., и др. Приемы технологии критического мышления Методическое пособие для учителей средних общеобразовательных учреждений / М.В. Варданашвили, Е.В. Вячеславова, и др. – Архангельск, 2014. - 26 с.
  3. Електронний ресурс: http://gazeta.dt.ua/EDUCATION/chi-vidbudetsya-revolyuciya-v-ukrayinskiy-sistemi-osviti-_.html
  4. Електронний ресурс: http://pedsovet.su/metodika/priemy/5714
  5. Електронний ресурс:http://tvov.ru/docs/100/index-6491.html
  6. Майсак О. С. SWOT-анализ: объект, факторы, стратегии. Проблема поиска связей между факторами / О. С. Майсак // Прикаспийский журнал: управление и высокие технологии. — 2013. — № 1 (21). — С. 151—157.

Повний текст: PDF