КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Знання. Освіта. Освіченість - 2016

Розмір шрифта: 
Сучасне мистецтво про тип школи як «генетичну матрицю» культури
Валентина Здоровенко, Віктор Здоровенко

Остання редакція: 2016-09-24

Анотація


В статті розглянут представлення типу школи в сучасному мистецтві як «генетичну матрицю» культури.

Ключові слова


мистецтво, суспільство, школа, культура

Посилання


  1. Быков Д. Пройти порог  [Электронный ресурс] /  Д. Быков. – Режим доступа: http://www.mn.ru/oped/20131101/361232510.html.
  1. Бусел Ю.В. Сучасні молодіжні субкультури : пофігізм чи протест / Юлія Бусел. – К.: Шк. світ, 2009. – 96 с. (Серія «Психологічна скарбничка»).
  2. Гирак Г. Знания – силой. Почему школьные учителя бьют детей / Галина Гирак //Аргументы и факты в Украине, № 18 – 19, 2013. – С. 7.
  3. Довженко О.П. Україна в огні: Кіноповість, щоденник / Упоряд. і автор передм. О. М. Підсуха / Олександр Петрович Довженко. – К.: Рад. Письменник, 1990. – 416 с.
  4. Кизима В. В. Социум и бытие / В. В. Кизима. – К.: Издатель ПАРАПАН, 2007. – 204 с.
  5. Мусафирова О. Розыгрыш : Учитель позволил школьникам провести над ним «психологический опыт» / Ольга Мусафирова // Комсомольская правда в Украине, 14 ноября 2007. – С. 18.
  6. Ортега-и-Гассет Х. Восстание масс: Сб.: Пер. с исп. / Х. Ортега-и-Гассет. – М.: ООО «Издательство АСТ», 2003. – 509 [3] c. – (Philosophy).
  7. Тымкив К. Детки из клетки / Каролина Тымкив // Корреспондент, № 28, 19 июля 2013. – С. 24 – 26.

Повний текст: PDF