Розмір шрифта:
Профіль компетенцій випускника-спеціаліста – як похідна якості профорієнтації протягом навчання у вузі
Остання редакція: 2016-09-21
Анотація
Досліджено формування комплексу професійних, соціально-особистісних компетенцій випускника вузу та окреслено значення систематичних осмислених обґрунтованих профорієнтаційних заходів в процесі навчання на молодших курсах.
Ключові слова
профіль компетенції; професійні компетенції; соціально-особистісні компетенції
Посилання
Барабанова Н. Р. Соціально-ділова компетентність сучасного фахівця: проблеми розвитку та моделювання / Н. Р. Барабанова // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 38. - С. 258-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_38_32
Інформаційна система "Конкурс". Вступна кампанія 2016 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vstup.info/
Коваль К. Розвиток «soft skills» у студентів – один з важливих чинників працевлаштування [Текст] / К. Коваль // Вісник Вінницького політехнічного інституту – 2015. – № 2. – С. 162–167. – Режим доступу: http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/11987/827-826-1-PB.pdf?sequence=1&isAllowed=y
Повний текст:
PDF