КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Знання. Освіта. Освіченість - 2016

Розмір шрифта: 
Сучасний рівень історико-філософських досліджень і стандарти української історико-філософської освіти
Олег Ігорович Хома

Остання редакція: 2016-10-10

Анотація


У доповіді доведено, що сучасні українські стандарти історико-філософської освіти не наділяють студентів знаряддями, необхідними для здійснення історико-філософських відкриттів. На прикладі відкриття ключової ролі, яку в Медитаціях відіграє не так скептичний сумнів, як скептична безсумнівність, доведено необхідність радикальної модернізації деяких стандартів історико-філософської освіти в Україні: (а) щодо мовної підготовки; (б) щодо володіння сучасними методами критики текстів; (в) щодо роботи зі світовою дослідницькою літературою.


Ключові слова


історія філософії як освітня спеціалізація; Декарт; піронізм; сумнів; безсумнівне; явище; певність

Повний текст: PDF