КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Знання. Освіта. Освіченість - 2016

Розмір шрифта: 
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА
Олена Миколаївна Косарук

Остання редакція: 2016-09-21

Анотація


У статті визначено роль соціального партнерства у системі взаємодії між освітніми установами та виробничою сферою, а також проаналізовано досвід роботи Вінницького національного технічного університету в розрізі організації освітньої діяльності в рамках соціального партнерства.

 


Ключові слова


соціальне партнерство; роботодавець; студент; педагогічне співробітництво; виробнича практика

Посилання


1. Шилов С. П. Профессиональное становление педагога в условиях социального партнерства / С. П. Шилов // Среднее профессиональное образование. – 2012. – № 12. – С. 14-16.

 

2. Югфельд  Е.А.  Дуальная  система  образования  как  катализатор  успешной профессиональной  и  социальной  адаптации  будущего  специалиста  / Образование и наука. – 2014. – №3 (112). – С. 49-62.

 

3. Гура  С.  О.  Організаційно-педагогічне  забезпечення  адаптації  першокурсників  інженерно-педагогічному ВНЗ до навчання // Придніпровський науковий вісник. – Дніпропетровськ, 1998. – № 77 (144). – С. 56–64.

 

4. Щербак  Л.В.  Створення  системи  соціального  партнерства  у  сфері професійно-технічної освіти (методичні рекомендації). Л.В. Щербак. – К.: Геопринт, 2008. – 45с.

5. Гузєва В. В. Проблеми та перспективи взаємодії колледжу НФаУ з роботодавцями / В. В. Гузєва, Н. Б. Гаврилова // Актуальні питання практичної підготовки студентів НФаУ  в Україні та за кордоном : матер. наук.-практ. конф. за підсумками практики студ. НФаУ (10 квітня 2014 р., м. Харків). – Х. : НФаУ, 2014. – С. 25-30.


Повний текст: PDF