Знання та освіта в умовах Четвертої науково-технологічної революції і їх філософське осмислення
| ЗАСТОСУВАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОГО ТЕСТУВАННЯ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ КЛІЄНТ-СЕРВЕРНОЇ СИСТЕМИ | |
| Наталя Основенко, Володимир Коцюбинський |
| Справедливе розподілення благ в правовому суспільстві з точки зору економіки та філософської етики | |
| Ярослав Петік |
| МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАНЯ МЕДІАЦІЇ В ДІАЛОЗІ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ | |
| Тетяна Cергіївна Івацко |
| СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ СИСТЕМОЮ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ | |
| Олена Василівна Лебідь |
| КОНЦЕПЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН НА ДЕРЖАВУ ТА ПОЛІТИКУ | |
| Ольвія Володимирівна Павлей |
| ОСВІТА ДОРОСЛИХ. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ. | |
| Ірина Геннадіївна Герасимова, Олена Василівна Зінько |
| МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ПРОСВІТНИЦТВА В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ. | |
| Тетяна Іванівна Сідлецька, Олена Василівна Зінько |
| ОСНОВНІ КРОКИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ | |
| Костя Дмитрович Лисюк |
| Наукове знання в сучасному світі: вплив прагматизації | |
| Лариса Володимирівна Рижко |
| СОЦІАЛЬНО-КОГНІТОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕНЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА | |
| Віталій Іванович Гриб, Емілія Анатолієвна Мельник |
| СУБ’ЄКТНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТОСТІ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА СУБ’ЄКТНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ | |
| Микола Дем`янович Прищак |
| К понятию трансдисциплинарности | |
| Александр Владимирович Тягло |
| ЕЛЕКТРОННІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ | |
| Оксана Юріївна Чурсінова |
| Електронні інновації в охороні здоров’я. Досвід застосування в умовах нових викликів | |
| Наталія Валеріївна Коробчинська |
| Личностный подход в высшем образовании | |
| Юрій Олександрович Мєлков |
| Сучасна модернізація університетської освіти | |
| Олександра Михайлівна Рубанець, Світлана Борисівна Ковальова, Ірина Олександрівна Кузнецова |
| Допомога безхатченкам як один з напрямків волонтерської діяльності | |
| Діана Станілавівна Подолянчук |
| НАУКОВЕ ТА ПСЕВДОНАУКОВЕ ЗНАННЯ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ | |
| Олександр Іванович Афанасьєв, Ірина Леонідівна Василенко |
| Призначення екології в системі сучасної освіти | |
| М. М. Кисельов |
| Застосування ігрових технологій у процесі розвитку функціональних компетенцій в учнів ЗП (ПТ) О | |
| Олена Володимирівна Гречановська, Олена Дмитрівна Ліщун |
| Сьогодення та програма “дискуляризації” освіти Івана Іліча | |
| Олександр Петрович Мартиненко |
| Комунікативний аспект неопрагматистської теорії Річарда Рорті | |
| Марія-Катерина Сергіївна Павчук |
| Нові виклики перед історичною освітою | |
| Святослав Ярославович Рачук |
| ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ | |
| Ірина Валентинівна Адамович, Олена Михайлівна Кулініч |
| Knowledge based industrial economy and innovative-industrial civilization | |
| Boris Ivanovich Ostapenko |
| Образование перед вызовом базовых трансформаций в условиях COVID-19 | |
| Олег Петрович Пунченко |
Якість вищої освіти: виклики і перспективи
| ОБ`ЄКТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ФАКТОР ПІДТРИМКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ВНТУ) | |
| Оксана Броніславівна Залюбівська, Олена Михайлівна Слободянюк |
| Ідеологія в освіті: від поглинання до взаємопроникнення | |
| Руслан Мар'янович Зелінський |
| СОФИСТЫ ВСЕ ЖЕ ПОБЕДИЛИ СОКРАТА! | |
| Віктор Леонтійович Петрушенко |
| Співпраця університету і стейкхолдерів у розв’язанні проблем підвищення якості освіти | |
| Оксана Василівна Столяренко, Олена Вікторівна Столяренко |
| Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету | |
| Сергій Миколайович Порев |
Синергія в освітньо-науковому процесі
| Публічна історія – нове поле міждисциплінарності | |
| Тетяна Володимирівна Орлова |
| Об интегративной тенденции в современном образовании | |
| Володимир Сазонович Ратніков |
| “Іпостась” філософії освіти… Чи насправді усе так просто? | |
| Петро Юрійович Саух |
| Формування патріотизму засобами декоративно-ужиткового мистецтва у студентів технічних ЗВО | |
| Світлана Валентинівна Рикова |
| СТАТУС БІОЕТИЧНИХ ЗНАНЬ У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІЧЕНОСТІ | |
| Оксана Петрівна Петрушенко |
| Філософсько-психолого-педагогічні засади формування інноваційної компетентності в сучасних умовах | |
| Іван Васильович Чорноморденко, Віра Петрівна Чудакова |
| Роль музики в сучасному освітньому процесі | |
| Олена Сергіївна Осадча |
| Філософська арфа для інженера-скрипаля: проблема балансу загальноосвітньої компоненти з спеціалізованою підготовкою фахівця | |
| Анатолій Іванович Теклюк |
Китайська освіта в сучасному світі
| ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ КОНФУЦІЯ ЩОДО ПОБУДОВИ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ СТРИМУВАНЬ ТА ПРОТИВАГ | |
| Юрій Григорович Москальчук |
| ДЕРЖАВНИЙ УСТРІЙ ТА ФОРМИ ПРАВЛІННЯ КИТАЮ: КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ | |
| Надія Володимирівна Василенко |
| АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ | |
| Тетяна Сомова |
| ПОЛІТИЧНА ФІЛОСОФІЯ КОНФУЦІАНСТВА В ЗАХІДНІЙ ТА СХІДНІЙ КУЛЬТУРІ | |
| Нінель Володимирівна Кащенко |
| ПРИНЦИП КОНФУЦІАНСЬКОЇ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВОЮ | |
| Олена Петрівна Поважук |
| Освітня система імператорського Китаю як ключовий здобуток конфуціанства | |
| Василь Дмитрович Хавроненко |
| Просвещенность и самосовершенствование в конфуцианстве | |
| Светлана Михайловна Повторева |
| Отличительные черты китайского образования в современном мире | |
| Хайчжэнь Ван |
© РВВ ВНТУ 2016-2024
