КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
V-та Міжнародна науково-практична конференція «ЗНАННЯ. ОСВІТА. ОСВІЧЕНІСЬ» в умовах трансформації цивілізаційних процесів - 2020

Розмір шрифта: 
Нові виклики перед історичною освітою
Святослав Ярославович Рачук

Остання редакція: 2020-09-22

Анотація


Розглядаються основні завдання і вимоги до сучасної історичної освіти.

Ключові слова


освіта; історія; вимоги

Посилання


1. Бетлій О. Цифрова історія – осучаснене майбутнє історика? – Електронний ресурс. Режим доступу: https://kyiv.lvivcenter.org/tsyfrova-istoriia-osuchasnene-majbutnie-istoryka/ 

2. Вербицька В. П. Завдання історичної освіти у вимірі сучасних інтеграційних процесів. – Електронний ресурс. Режим доступу:  http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/21516/1/36-194-199.pdf

3. Старченко Н.П. МІКРОІСТОРІЯ [Електронний ресурс] // Енциклопедія історії України: Т. 6: Ла-Мі / Редкол.: В. А. Смолій (голова) та ін. НАН України. Інститут історії України. – К.: В-во "Наукова думка", 2009. – 790 с. – Електронний ресурс. Режим доступу: http://www.history.org.ua/?termin=Mikroistoriya.

4. Чупрій Л. Історична освіта в Україні  як складова як складова державної політики памяті // Політичний менеджмент,  №4. – 2011. – Електронний ресурс. Режим доступу:  https://ipiend.gov.ua/wp-content/uploads/2018/08/chuprii_istorychna.pdf


Повний текст: PDF