Остання редакція: 2020-09-30
Анотація
в статті проаналізовано результати дослідження ставлення студентів до процесу оцінювання. Автори приходять до висновку про брак усвідомленого активного ставлення до оцінювання як обов’язкового елементу освітнього процесу у магістрантів Вінницького національного технічного університету.
Ключові слова
Посилання
Стратегія національного агентства із забезпечення якості вищої освіти до 2022 р. – Ел. ресурс. Режим доступу: https://naqa.gov.ua/
Закон України «Про вищу освіту» : чинне законодавство [офіц. текст]. – Ел. ресурс. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text
Національний освітній глосарій: вища освіта / 2-е вид., перероб. і доп. / авт.-уклад. : В. М. Захарченко, С. А. Калашнікова, В. І. Луговий, А. В. Ставицький, Ю. М. Рашкевич, Ж. В. Таланова / За ред. В.Г.Кременя.– К. : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2014.– 100 с.
Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання : навч. посібник / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. – Харків : «ОВС», 2002. – 400 с.
Рекомендації для покращення якості вищої освіти в Україні. – Ел. ресурс. Режим доступу: https://naqa.gov.ua/
Методичні рекомендації для експертів Національного агентства щодо застосування Критеріїв оцінювання якості освітньої програми. – Ел. ресурс. Режим доступу: https://naqa.gov.ua/