Розмір шрифта:
Філософська арфа для інженера-скрипаля: проблема балансу загальноосвітньої компоненти з спеціалізованою підготовкою фахівця
Остання редакція: 2020-09-25
Анотація
В роботі розглянуто особливості сучасного освітнього процесу, очікування роботодавців щодо якостей працівників, співвідношення загальноосвітніх компонентів і вузькоспеціалізованих знань та вмінь у фахівця в умовах початку ХХІ століття, вмотивованість/невмотивованість студентів інженерних спеціальностей в опануванні загальноосвітніх дисциплін.
Ключові слова
освіта; філософія; вузькоспеціалізоване знання та вміння; інженер; інженерна діяльність
Посилання
- Вайцзеккер Ернст, Війкман Андерс. Come On! Капіталізм, недалекоглядність, населення і руйнування планети. – Київ : Саміт-книга, 2019, - 276.
- 10 ключових навичок до 2020-го [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу : https://www.eduget.com/news/10_klyuchovix_navichok_do_2020-go-907
- Сломен Стівен, Фернбак Філіп. Ілюзія знання. Чому ми ніколи не думаємо на самоті. – Київ : Yakaboo Publishing, 2018. - 344 с.
- https://www.facebook.com/groups/587823851555432/permalink/630569207280896
Повний текст:
PDF