Розмір шрифта:
Співпраця університету і стейкхолдерів у розв’язанні проблем підвищення якості освіти
Остання редакція: 2020-09-22
Анотація
В статті доводиться, що з метою задоволення суспільних потреб і реалізації свого призначення університет повинен бути відкритим для діалогу, обміну інформацією і взаємодії із внутрішніми і зовнішніми стейкхолдерами як суб’єктами впливу на його функціонування. Сам університет як стейкхолдер – компанія, що реалізує свою місію в інтересах всіх зацікавлених груп, максимально підвищуючи ефективність взаємного співробітництва і власну конкурентоспроможність. Адже співпраця і ефективна комунікація всіх зацікавлених сторін позитивно вплине на підвищення якості освітніх послуг.
Ключові слова
внутрішні стейкхолдери, зовнішні стейкхолдери, держава, бізнес, університет, співробітництво.
Посилання
- Виховні системи навчальних закладів: теорія та практика/ Укладач О. Є. Гречаник. Основа, 2014. – 224 с.
- Столяренко О. В., Столяренко О. В. Виховання культури толерантних взаємин у студентської молоді. ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. – 248 с.
- Столяренко О. В. Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти. Кн. 1. Людський вимір: історія, минуле і сучасність. ТОВ «Планер», 2017. – 558 с.
- Столяренко О. В. Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти: [Монографія]. Кн. 2. Методологія виховання ціннісного ставлення до людини в учнів загальноосвітньої школи. «Нілан-ЛТД», 2018. – 408 с.
Повний текст:
PDF