Остання редакція: 2020-09-30
Анотація
Автор розглядає можливості застосування інноваційних комунікаційних технологій в українських навчальних закладах. На прикладі функціонування віртуального навчального середовища в Національному університеті «Львівська політехніка» аналізуються особливості рекомендованої структури формування навчального матеріалу дисципліни. Окреслено переваги електронних навчально-методичних комплексів для викладання гуманітарних дисциплін, зокрема філософії.
Ключові слова
Посилання
Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи. Монографія / П. Ю. Саух [та ін.]; ред. П. Ю. Саух. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. С. 14, 319.
Программа устойчивого развития на период после 2015 года // Международное бюро труда. – Женева, 2013. – Сессия 319. – С. 4. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.ilo.org/wcmsp5/groups/public/---ed_norm/---relconf/documents/meetingdocument/wcms_221646.pdf
Семенюк Е. П. Філософія сучасної науки і техніки / Е. П. Семенюк, В. П. Мельник. Львів : Світ, 2006. 152 с.