Знання та освіта в умовах Четвертої науково-технологічної революції і їх філософське осмислення
МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ПРОСВІТНИЦТВА В ОСВІТІ ДОРОСЛИХ. | |
Тетяна Іванівна Сідлецька, Олена Василівна Зінько |
Якість вищої освіти: виклики і перспективи
ОБ`ЄКТИВНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ФАКТОР ПІДТРИМКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ВНТУ) | |
Оксана Броніславівна Залюбівська, Олена Михайлівна Слободянюк |
Співпраця університету і стейкхолдерів у розв’язанні проблем підвищення якості освіти | |
Оксана Василівна Столяренко, Олена Вікторівна Столяренко |
Синергія в освітньо-науковому процесі
“Іпостась” філософії освіти… Чи насправді усе так просто? | |
Петро Юрійович Саух |
Китайська освіта в сучасному світі
АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВО КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ | |
Тетяна Сомова |
© ІРВЦ ВНТУ 2016-2021