Доповіді й автори


Прізвище А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я Всі
Секція:
 

Секція менеджменту, маркетингу та економіки

ВИЗНАЧЕННЯ АСОЦІАТИВНОГО КОЛЬОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧЕМ ТА ЙОГО ВПЛИВУ НА ПОДАЛЬШУ СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ ТА МАРКЕТИНГОВІ РІШЕННЯ КОМПАНІЙ PDF
Любов Сергіївна Філатова, Владислава Олегівна Пилипенко
ТРЕНДИ У ДОСЛІДЖЕННІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ PDF
Любов Сергіївна Філатова, Лілія Миколаївна Благодир

Секція управління безпекою інформаційних систем та технологій

КІБЕРБУЛІНГ ТА МЕТОДИ ПРОТИДІЇ ЙОМУ PDF
Євгеній Іванович Фернега


© ІРВЦ ВНТУ 2016-2021