Трансформація системи освіти в умовах інформаційного суспільства
| Як покращити виклад логіки на філософських факультетах | |
| Ярослав Петік |
| АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ПРОЯВ ВЗАЄМНОЇ ПОВАГИ СТУДЕНТ-ВИКЛАДАЧ | |
| Юлія Володимирівна Малогулко, Катерина Олександрівна Повстянко, Максим Вікторович Затхей |
| РОЗВИТОК ОСВІТНІХ ПІДХОДІВ: СПРОБА СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ | |
| М. Д. Прищак |
Інтеграція та диференціація в сучасному освітньому процесі
| РЕКОНСТРУКЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ «ОБЩЕСТВА ЗНАНИЙ» | |
| Олег Петрович Пунченко |
| Значения и место скептицизма в исследованиях паранормальных явлений | |
| Василий Николаевич Пылыпив |
| Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання | |
| Віктор Леонтійович Петрушенко |
| Співвідношення понять виховання – соціалізація – інкультурація | |
| Оксана Петрівна Петрушенко |
| ЧИ ПОВИННА ФІЛОСОФІЯ ПРИСТОСОВУВАТИСЯ ДО ЗМІН У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ? | |
| М. І. Мельничук, М.-К. С. Павчук |
| ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ: ДИСКУРСНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ЗНАНИЙ | |
| Галина Паламарчук |
| УНІВЕРСИТЕТСЬКА НАУКА І КОГНІТИВНІ РОЗРИВИ | |
| С. М. Порев |
Круглий стіл "Математика та філософія"
| ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КНИГИ О. КЕДРОВСЬКОГО «МЕТОДИ ПОБУДОВИ ТЕОРЕТИЧНИХ СИСТЕМ ЗНАННЯ. ДІАЛОГ ФІЛОСОФА І МАТЕМАТИКА» | |
| Світлана Повторева, Ірина Старовойтова |
Сopyright © ІРВЦ ВНТУ, 2016-2017
