Освіта та традиції Китаю в контексті процесів глобалізації.
| Період дорослішання (студентський вік) як етап «зустрічі» та взаємопосилення самовизначення та суб’єктності особистості | |
| Микола Дем`янович Прищак |
| Особливості формування системи менеджменту умов праці | |
| Олексій Олександрович Кобилянський, Микола Дем`янович Прищак |
| До проблеми застосування кейс-методу у ЗВО | |
| Оксана Броніславівна Залюбівська, Ірина Ігорівна Хазівалієва |
| ВИЩА ОСВІТА: ВИКЛИКИ, СПРИЧИНЕНІ COVID-19 | |
| Оксана Броніславівна Залюбівська, Павло Юрійович Вовчарук |
| Психологічний вплив жанру фентезі на особистість | |
| Анастасія Юріївна Монастирська |
| ЧИ МОЖНА ГОВОРИТИ ПРО «ФІЛОСОФІЮ ПСАЛМІВ»? | |
| Ельвіра Чухрай, Ростислав Стадник |
| ПОРОДЖЕННЯ ЦІННОСТЕЙ І ЕНЕРГІЯ ЦІ: РОЗМАЇТТЯ ФОРМ ФІЛОСОФСЬКОГО РЕАЛІЗМУ | |
| Ельвіра Чухрай |
| ІЛЛЮЗІЯ ВИБОРУ: СТУДЕНТА, УНІВЕРСИТЕТУ. | |
| Анатолій Іванович Теклюк |
| Категоріальне мислення в китайській філософії | |
| Ірина Олегівна Головашенко |
| СЕРЦЕ ТА БУДДА: ФЕНОМЕН МАЦЗУ | |
| Всеволод Григорович Кузнєцов |
| Як створити та застосувати свій ментальний код аби убезпечити себе від руйнування ціннісної картини світу | |
| Ірина Олегівна Головашенко, Богдан Олегович Конюшенко |
| Мнемонічні особливості опанування ієрогліфічної писемності на початковому етапі вивчення китайської мови | |
| Дмитро Хуанович Штофель, Вероніка Леонтіївна Матвійчук |
| Моніторинг стану сформованості системи забезпечення академічної доброчесності | |
| Олена Михайлівна Слободянюк |
| АГРЕСІЯ В СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ | |
| Олена Володимирівна Гречановська, Тетяна Вікторівна Педоренко, Анатолій Володимирович Жарков |
| СТИЛІ НАВЧАННЯ ДЕВІДА КОЛБА | |
| Валерій Юрійович Старжинський |
| Ч. ПІРС ТА СУЧАСНА МЕТОДОЛОГІЯ ГУМАНІТАРНОГО ПІЗНАННЯ | |
| Володимир Сазонович Ратніков |
| Специфіка космізму у Біблії | |
| Всеволод Григорович Кузнєцов |
© РВВ ВНТУ, 2026
