КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, LI Науково-технічна конференція Інституту Конфуція (2022)

Розмір шрифта: 
ВИЩА ОСВІТА: ВИКЛИКИ, СПРИЧИНЕНІ COVID-19
Оксана Броніславівна Залюбівська, Павло Юрійович Вовчарук

Остання редакція: 2022-05-02

Анотація


У статті  розглянуто, узагальнено та класифіковано виклики, можливості та загрози для вищої освіти в Україні; ефективність, переваги та недоліки дистанційного навчання та організації навчального процесу в рамках онлайн освіти у ЗВО  у світлі глобальних викликів, спричинених пандемією COVID-19.

 

HIGHER EDUCATION: CHALLENGES CAUSED BY COVID-19

The article considers, summarizes and classifies the challenges, opportunities and threats to higher education in Ukraine; Effectiveness, advantages and disadvantages of distance learning and the organization of the online learning process in free economic education in the light of global challenges posed by the COVID-19 pandemic


Ключові слова


вища освіта; пандемія; онлайн-освіта; дистанційне навчання; higher education; pandemic; online education; distance learning

Посилання


1. Освіта в Україні: Виклики та перспективи. Інформаційно-аналітичний збірник МОН. Київ, 2020. 292 с. [Електронний ресурс] – Режим  доступу:_https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/serpneva-konferencia/2020/metod-zbirka-osvita-ta-covid-2020.pdf

 

2. Желуденко М., Василенко П. Дистанційна освіта в період карантину. Національний авіаційний університет, м. Київ 2021. 2 c. [Електронний ресурс] – Режим_доступу:_https://www.researchgate.net/publication/354903395_DISTANCIJNA_OSVITA_V_PERIOD_KARANTINU

 

3. Желуденко М. Освіта в умовах пандемії виклики та можливості. Національний авіаційний університет, м. Київ 2021. 2-3 с. [Електронний ресурс] – Режим_доступу:_https://www.researchgate.net/publication/349607973_OSVITA_V_UMOVAH_PANDEMII_VIKLIKI_TA_MOZLIVOSTI

 

4. Желуденко М.О. Особливості переходу на дистанційну форму навчання: проблеми та перспективи. Національний авіаційний університет, м. Київ 2021. 4-6  с. [Електронний ресурс] – Режим  доступу: https://www.researchgate.net/publication/356606221_OSOBLIVOSTI_PEREHODU_NA_DISTANCIJNU_FORMU_NAVCANNA_PROBLEMI_TA_PERSPEKTIVI

 

5. Губа Н. Суб’єктивне почуття самотності студентської молоді в умовах самоізоляції під час пандемії covid-19. / Губа Н., Мосол Н., Пономаренко О. та ін. / Проблеми сучасної психології.  № 2 (21). 2021. С.24-32 [Електронний ресурс] – Режим  доступу: http://www.journalsofznu.zp.ua/index.php/psych/article/view/2465

 

6. Тертична Н.А., Козяк А.В. СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ЗАГРОЗИ. Молодий вчений № 7 (95) липень 2021. С.28-32. [Електронний ресурс] – Режим  доступу: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/919/883

 

7. Нишенко О. В. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Київський національний університет технологій та дизайнум. Київ, Україна. 2021. 114 с. [Електронний ресурс]_–Режим_доступу: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/98/2472/5325-1


Повний текст: PDF