Остання редакція: 2022-05-29
Анотація
В роботі запропоновано мнемонічний підхід до вивчення ієрогліфічних знаків китайської мови на основі фразових або графічних образів з використанням набору базових ієрогліфічних ключів, що може використовуватись при вивченні китайської мови в Інституті Конфуція ВНТУ.
Ключові слова
Посилання
1. Лавренчук М. А. Психолого-педагогічні особливості опанування китайською ієрогліфікою. Science, innovations and education: problems and prospects : Proceedings of X International Scientific and Practical Conference. May 4-6, 2022. Tokyo : CPN Publishing Group, 2022. P. 476–480.
2. Мнемоніка. Словник іншомовних слів. URL : https://www.jnsm.com.ua/cgi-bin/u/book/sis.pl?Article=12330&action=show (дата звернення 27.05.2022)
3. Standard Course HSK 1. Beijing : Language and Culture University Press, 2014. 129 p.
4. Колодко С. А. Китайсько-український словник. 80 000 слів. К. : Консультант, 2004. 1176 с.
5. Ільченко А. Р. Сучасні підходи, методи та прийоми викладання китайської мови в контексті розвитку здібностей до запам‘ятовування ієрогліфів. Сходознавство. Актуальність та перспективи : тези доповідей І Міжнародної науково-методичної конференції. 20 березня 2020 р. – Х. : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. С. 61–63.
6. Сергеєв М. Г., Капінос І. О., Мажара А. А. Методика вивчення ієрогліфіки, запам’ятовування та аналітичні здібності людини. Педагогіка здоров’я : збірник наукових праць ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 27-28 вересня 2019 р. Чернігів, 2019. С. 203–205.