КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
V-та Міжнародна науково-практична конференція «ЗНАННЯ. ОСВІТА. ОСВІЧЕНІСЬ» в умовах трансформації цивілізаційних процесів - 2020

Розмір шрифта: 
СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ СИСТЕМОЮ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Олена Василівна Лебідь

Остання редакція: 2020-09-30

Анотація


У доповіді розглянуто основні заходи, спрямовані на створення органами публічного управління освітою умов для професійного розвитку педагогічних працівників в системі неперервної освіти. Вивчено нормативно-правову базу, висвітлено основні принципи забезпечення фінансових гарантій для професійного розвитку педагогічних працівників. Підкреслено важливість підвищення соціального статусу педагогів.


Ключові слова


професійний розвиток педагогів; публічне управління; неперервна освіта.

Посилання


Гома В. В. Управління процесом професійного розвитку вчителів [Електронний ресурс] / В. В. Гома – Режим доступу до ресурсу: https://imidg.ucoz.ua/elgurnal/vyp22/7/goma-v.v..pdf.

Мартинець Л. А. Особливості управління професійним розвитком учителів [Електронний ресурс] / Л. А. Мартинець. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/17855/1/Martynec.pdf.

Гусєв В. Публічне управління неперервною освітою в мережі закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах суспільних реформ в Україні [Електронний ресурс] / В. Гусєв. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/pislya_dyplom_osvina/1_2017/%D0%93%D0%A3%D0%A1%D0%95%D0%92.pdf.

Клокар Н. І. Освітній кластер як альтернативна модель професійного розвитку керівників закладів освіти / Наталія Іванівна Клокар. // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. – 2018. – №6. – С. 94–109.

Закон України «Про освіту» від 05 вересня 2017 № 2145-VIII зі змінами. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою «Організація системи підвищеня кваліфікації педагогічних працівників в умовах реформування: наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2019 р. № 322. URL: https://drive.google.com/file/d/111QD2IoJi6sI9dNp6CSD9Ou4wFbA3hnj/view

Закон України «Про вищу освіту» від 01 липня 2014 року № 1556-VII зі змінами. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text

Закон України «Про повну загальну середню освіту» від 16 січня 2020 року № 463-ІХ. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text

Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» від 21 серпня 2019 року № 800 зі змінами. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF#Text

Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» від 27.12.2019 № 1133. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1133-2019-%D0%BF

Концептуальні засади реформування середньої школи «Нова українська школа» [Електронний ресурс] // Міністерство освіти і науки України. – 2016. – URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf.

Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 року № 672. URL:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/672-2020-%D0%BF

Центри професійного розвитку педагогів. // Освіта України. – 2020. – №30. – С. 2.

Підвищення кваліфікації: роз'яснення. // Освіта України. – 2020. – №11. – С. 7.

Підвищення кваліфікації: роз'яснення. // Освіта України. – 2020. – №17. – С. 5.


Повний текст: PDF