КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Знання. Освіта. Освіченість - 2018

Розмір шрифта: 
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КНИГИ О. КЕДРОВСЬКОГО «МЕТОДИ ПОБУДОВИ ТЕОРЕТИЧНИХ СИСТЕМ ЗНАННЯ. ДІАЛОГ ФІЛОСОФА І МАТЕМАТИКА»
Світлана Повторева, Ірина Старовойтова

Остання редакція: 2018-11-07

Анотація


Автори доводять, що історико-філософський і методологічний аналіз розвитку теоретичних систем, здійснений в книзі О.Кедровського «Методы побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математикa» став втіленням його задуму представити всю математику  як систему і водночас врахувати діалектичні принципи. У статті підкреслюється, що ідеї і методи викладу матеріалу книги актуальні для викладання природничих наук, особливо математики, філософських дисциплін у вищих навчальних закладах України.

Посилання


1. Кедровский О.І. Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математикa: Монографія / О.І.Кедровский [пер. з рос., вступна стаття, термін. та імен. покажчики С.М.Повторевої]. Львів: Вид-во ННВК «АТБ», 2018.  - 188 с.

 2. Можейко М.А. Джеймисон / М.А.Можейко, В.А. Можейко // Новейший философский словарь.     Изд.3-е.  Минск, 2003. – С.312-316.

3. Повторева С.М.Структурний підхід – структуралізм – постструктуралізм  (еволюція методології та її поширення у гуманітарних студіях): Монографія. / С.М.Повторева. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – 336 с. 

4. MacBrine F. Can Ante Rem Structuralism Solve the Access Problem?  // The Philosophical Quarterly.  2008.  January.  № 230-Vol. 58.  P.155-164.

5. Linnebo O. Structuralism and the Notion of Dependence // The Philosophical Quarterly.  2008. January.  № 230. Vol. 58. P.59-79.


Повний текст: PDF