КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Знання. Освіта. Освіченість - 2018

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД
І. Г. Герасимова, О. В. Зінько

Остання редакція: 2018-11-05

Анотація


В статті розглядається необхідність використання гендерного підходу при формуванні професійної мобільності майбутніх фахівців.

Ключові слова


професійна мобільність, гендерний підхід

Посилання


  1. Герасимова І. Г. До визначення концепту «професійна мобільність»: сучасне розуміння поняття «мобільність» // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – Вінниця, ВДПУ, 2013. - Випуск 36. - С. 224 – 229.
  2. Зайончковская Ж. А., Витковская Г. Миграционные тенгденции в СНГ: итоги десятилетия/ Ж. А. Зайончковская, Г. Витковская // Миграция в СНГ и Балтии: через различия проблем к общему информационному пространству: Материалы конфереции. – М. : Адамант, 2001. - С.173 -  186.
  3. Амирова Л. А. Проблема профессиональной мобильности педагога и перспективные ориентиры ее развития / Л. А. Амирова // Образование и наука. – 2009. - №8(65) – С. 86-96; Дегтярев В. А. Инновационность организации студенческой практики в формировании профессиональной мобильности будущих специалистов социальной сферы / В. А. Дегтярев// Alma mater/ - 2009/ - 23c.; Краевский В. В. Целостность подхода к исследованию образования на современном этапе развития научной рациональности [Электронный ресурс]/В.В.Краевский.Режимдоступа: http://www.kraevskyvv.narod.ru/papers/zelost_podchoda.htm
  4. Герасімова І. Г. Формування професійної мобільності майбутніх фахівців аграрної сфери: монографія / Ірина Генадіївна Герасімова; за ред. Л. Б. Лук'янової; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України. – Вінниця, 2015. – С. 186 – 208.
  5. Cтирчак Г. В. Гендерні особливості ринку праці в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Стирчак, О. М. Мартин. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/SND/Economics/14_strichak%20g.v..doc.htm

Повний текст: PDF