КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Знання. Освіта. Освіченість - 2018

Розмір шрифта: 
ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД
Оксана Юріївна Чурсінова

Остання редакція: 2018-09-22

Анотація


Автор виділяє та аналізує основні характеристики педагога вищої школи. Використовується синергетичний підхід, тобто особистість педагога розглядається в контексті його різноманітної діяльності, у найбільш значущих соціальних сферах – виховній, навчальній, моральній, естетичній, культуротворчій, науково-дослідницькій. Викладач вищої школи постає як активний суб’єкт, носій сил самоорганізації суспільства.


Ключові слова


педагог вищої школи, синергетичний підхід, самоорганізація, соціальна діяльність

Повний текст: PDF