Розмір шрифта:
Сучасний рівень історико-філософських досліджень і стандарти української історико-філософської освіти
Остання редакція: 2016-10-10
Анотація
У доповіді доведено, що сучасні українські стандарти історико-філософської освіти не наділяють студентів знаряддями, необхідними для здійснення історико-філософських відкриттів. На прикладі відкриття ключової ролі, яку в Медитаціях відіграє не так скептичний сумнів, як скептична безсумнівність, доведено необхідність радикальної модернізації деяких стандартів історико-філософської освіти в Україні: (а) щодо мовної підготовки; (б) щодо володіння сучасними методами критики текстів; (в) щодо роботи зі світовою дослідницькою літературою.
Ключові слова
історія філософії як освітня спеціалізація; Декарт; піронізм; сумнів; безсумнівне; явище; певність
Повний текст:
PDF