Остання редакція: 2016-09-21
Анотація
У статті визначено роль соціального партнерства у системі взаємодії між освітніми установами та виробничою сферою, а також проаналізовано досвід роботи Вінницького національного технічного університету в розрізі організації освітньої діяльності в рамках соціального партнерства.
Ключові слова
Посилання
1. Шилов С. П. Профессиональное становление педагога в условиях социального партнерства / С. П. Шилов // Среднее профессиональное образование. – 2012. – № 12. – С. 14-16.
2. Югфельд Е.А. Дуальная система образования как катализатор успешной профессиональной и социальной адаптации будущего специалиста / Образование и наука. – 2014. – №3 (112). – С. 49-62.
3. Гура С. О. Організаційно-педагогічне забезпечення адаптації першокурсників інженерно-педагогічному ВНЗ до навчання // Придніпровський науковий вісник. – Дніпропетровськ, 1998. – № 77 (144). – С. 56–64.
4. Щербак Л.В. Створення системи соціального партнерства у сфері професійно-технічної освіти (методичні рекомендації). Л.В. Щербак. – К.: Геопринт, 2008. – 45с.
5. Гузєва В. В. Проблеми та перспективи взаємодії колледжу НФаУ з роботодавцями / В. В. Гузєва, Н. Б. Гаврилова // Актуальні питання практичної підготовки студентів НФаУ в Україні та за кордоном : матер. наук.-практ. конф. за підсумками практики студ. НФаУ (10 квітня 2014 р., м. Харків). – Х. : НФаУ, 2014. – С. 25-30.