КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Знання. Освіта. Освіченість - 2016

Розмір шрифта: 
Освіта і філософська культура: практика відчуження
Віталій Іванович Гриб

Остання редакція: 2016-09-09

Анотація


АНОТАЦІЯ

 В реальному процесі навчання у вузі необхідно враховувати динаміку науки, фокусуючи увагу не лише на внутрішньому розвитку знання, але й враховуючи соціокультурний контекст. Ідеологія вульгарного технократизму згубно вплинула на освіту. Унікальність особистості проявляється не в її вузькому професіоналізмі, а в більш широкому контексті повсякденної діяльності, тобто в світі культури. Стрижнем культури є філософська культура, яка як ефір проникає і проявляється в самих різноманітних явищах людської культури. Особі, щоб сформувати у собі філософську культуру, важливо пройти декілька основних етапів у своєму фізичному, емоційному і розумовому розвитку, сформувати відповідні якості, що піднімуть її на вищі щаблі еволюції. Вуз повинен допомагати у вихованні цих якостей. Необхідно, щоб вузівські предмети були вписані в соціокультурний контекст. Для цього потрібно розширювати, а не звужувати гуманітарну підготовку майбутніх фахівців.

 

                                                     ABSTRACT

 In real learning in high school should take into account the dynamics of science, focusing not only on the development of knowledge, but also taking into account the socio-cultural context. The ideology of vulgar tehnokratizm detrimental impact on education. The uniqueness of the personality is revealed not in its narrow professionalism and in the broader context of daily activities, that is, in the world of culture. The core of culture is philosophical culture, which both aired penetrates and comes in a wide variety of phenomena of human culture. Person to form a philosophical culture, it is important to go through several stages in their physical, emotional and mental development, establish appropriate quality that will raise it to a higher stage of evolution. The University should help in the education of those qualities. Need to higher educational establishment items were included in the socio-cultural context. To do this, expand rather than narrow the humanitarian training of future specialists.

 


Повний текст: PDF