Остання редакція: 2018-05-31
Анотація
В даній статті розглядається проблема забезпечення наступності при вивченні математичного аналізу у закладах середньої та вищої освіти, її напрямки та види.
Ensuring successionof studying the mathematical analysis in institutions of secondary and higher education. In this article there is consideredthe continuity problem of studying the mathematical analysis in institutions of secondary and higher education, its directions and types.
Ключові слова
Посилання
1. Босовський М. В.Наступність у вивченні теорії границь у загальоноосвітніх та вищих навчальних закладах: автореф. дис. … к. пед. наук: 13.00.02/ Босовський Микола Васильович. - Черкаси – 2010.
2. Зайниев Р.М. Преемственность профессионально-ориентированного содержания математического образования в системе «школа-колледж-вуз»: автореф. дис. … д. пед. н.: 13.00.08/ Зайниев Роберт Махмутович. - Ярославль, 2012.
3. Комарова Е.А. Преемственность в обучении математике: Методическое пособие. – Вологда: Издательский центр ВИРО, 2007. – 108 с.