КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
Впровадження технології контекстного навчання з метою формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
Марія Анатоліївна Нечепоренко

Остання редакція: 2018-05-30

Анотація


Анотація. У статті розглянуто концептуальні основи інноваційної технології контекстного навчання, проаналізовано базові форми навчання та прогнозований вплив даної  технології на формування професійної компетентності фахівця.. Розглянуто семіотичну, імітаційну та соціальну навчальні моделі, а також засоби роботи зі студентами за зазначеними моделями.

 

Implementation of context-based learning technology with the purpose of forming professional competence of future specialists.

Abstracts: The article deals with the conceptual foundations of the innovative technology of context learning, analyzes it’s basic teaching forms and the predicted influence of this technology on the formation of the specialist’s  professional competence. Semiotic, simulation and social training models, as well as means of working with students on the indicated models are considered.


Ключові слова


інноваційні технології, контекстне навчання, професійна компетентність.

Посилання


  1. Общая и профессиональная педагогика: Учебное пособие для студентов, обучающихся по специальности «Профессиональное обучение»: В 2-х книгах / Под ред. В.Д. Симоненко, М.В. Ретивых -- Брянск: Изд-во
  2. Брянского государственного университета, 2003. - Кн.1 - 174 с.Вербицкий А.А., Калашников В.Г. Категория «контекст» в психологии и педагогике. – М.: Логос, 2010
  3. Вербицкий А.А., Ларионова О.Г. Личностный и компетентностный подходы к образованию: проблемы интеграции. – М.: Логос, 2009.
  4. Лаврентьев Г.В., Лаврентьева Н.Б., Неудахина Н.А. Инновационные обучающие технологии в профессиональной подготовке специалистов / Лаврентьев Г.В., Лаврентьева Н.Б., Неудахина Н.А. Ч.2.– Барнаул: Изд-во Алт. ун-та, 2002. – 185 с.

Повний текст: PDF