КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
Ірина Володимирівна Хом'юк, Максим Романович Обертюх

Остання редакція: 2018-05-15

Анотація


У статті розглянуто деякі аспекти організації самостійної роботи студентів у сучасних умовах розвитку вищої школи. Демонструється приклад інтерактивного заняття на тему «Визначений інтеграл та його обчислення»

In the article some aspects of organization of independent work of students in modern conditions of development of high school are considered. An example of an interactive lesson on «Definition of an integral and its calculation» is shown.


Ключові слова


інтерактивні технології; визначений інтеграл; вища математика; interactive technologies; definite integral; higher mathematics.

Посилання


  1. Волошина О.В. Педагогіка інновацій у вищій школі. Навчально-методичний посібник / О.В. Волошина. – Вінниця, 2014. – 161 с.
  2. Хом’юк І.В. Модернізація лекційних занять з вищої математики в освітньому середовищі технічних ВНЗ/ І.В.Хом’юк //Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К.: ВІКНУ, 2015. – Вип. № 50. – С 356 – 362.
  3. Хом’юк І.В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ / І.В.Хом’юк, В.А.Петрук, В.В.Хом’юк // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – К. : ВІКНУ, 2013. – Вип. № 41. – С. 81–85.
  4. Петрук В. А. Інтерактивні технології навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ / В. А. Петрук, І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Навчально-методичний посібник. Вінниця : ВНТУ, 2012. – 93 с.

Повний текст: PDF