КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності (2018)

Розмір шрифта: 
СУЧАСНА ІНЖЕНЕРНА ТА МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ, РЕАЛІЇ, ТЕНДЕНЦІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ
Анатолій Григорович Дем'яненко

Остання редакція: 2018-05-10

Анотація


     Наведено деякі  міркування, погляди та думки одного із видатніших механіків світу, нашого співвітчизника С.П.Тимошенко, стосовно математичної та інженерної освіти, яку він створював і знав з середини, та які є актуальними і для сьогодення. Обговорюються деякі питання сучасного стану та перспектив математичної та інженерної освіти в Україні. Наголос робиться на необхідності збереження її фундаментальності.

Shows some thoughts, opinions and ideas of one of the founders of engineering education on a global scale, our fellow S.P.Tymoshenko regarding engineering and mathematical education, which he created and knew from the inside, and that are relevant for today. Some problems of education engineering and of current status and perspectives of higher education engineering in Ukraine are discussed. Saving fundamental bases of agrarian engineering higher education system and its intensification of the self instruction learning are accented.


Ключові слова


інженерна освіта; стан; перспективи; фундаментальність; engineering education; status; fundamental; perspectives

Посилання


1. Кобець А.С., Дем’яненко А.Г.  Сучасні проблеми землеробської механіки та сучасна інженерна підготовка фахівців  сільськогосподарської механіки  в Україні.  Вісник Житомирського НАЕУ. 2014,№ 2  (45), т.4, ч.1, с. 109-113.

2. Дем’яненко А.Г.  Модифицированные функции Крылова и их применение в задачах динамики упругих систем  с подвижной инерционной нагрузкой. «Theoretical foundations of civil engineering», Polish-Ukrainian Transactions.  Vol. 21, Warsaw, 2013, p. 205-211. 

3. Дем’яненко А.Г. С.П.Тимошенко та сучасна інженерна освіта в Україні : деякі реалії,проблеми, тенденції та перспективи. Вісник ЗНУ. Фізико-математичні науки.  Математичне моделювання і прикладна механіка, №1, 2017, с. 142-147

4. Дем’яненко А.Г.  С.П. Тимошенко та сучасна інженерна освіта в Україні. Матеріали У МНПК  «Математика. Інформаційні технології. Освіта». Луцьк, 2016. с.131-136, 0,38 д.а.

5. Кобець А.С. Сучасна вища інженерна аграрна освіта в Україні / А.С.Кобець, А.Г.Дем’яненко // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі. - Кривий Ріг: Вид. відділ  НМетАУ, 2011. - с.72-77.

6. Назарова Н.С. Стрижова И.А.  Парадигма высшего образования в ХХI веке.     Зб. наукових праць «Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі». в. УІ, НМетАУ, 2010, с.95 -99. 

7. Писаренко Г.С. Степан Прокопович Тимошенко. К., “Наукова думка”, 1979, 195 с.

8.Тимошенко С.П. Инженерное образование в России. Люберцы: ПИК,  ВИНИТИ, 1996, 82 с.

9.Тимошенко С.П. Воспоминания. К., “Наукова думка”, 1993, 424 с.

10. Феодосьев В.И. Десять лекцій -  бесед по сопротивлению материалов. М.,»Наука»,1969, 173 с.


Повний текст: PDF