КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЗА СУЧАСНИХ РИНКОВИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВ
Яна Юріївна Шмунь

Остання редакція: 2019-05-10

Анотація


У статті розглянуто роль та значення маркетингової стратегії на підприємстві за сучасних ринкових умов.

Ключові слова


маркетинг, маркетингова стратегія, стратегічне управліннЯ

Посилання


1. 1. Энис Б. М. Классика маркетинга:  підручник   / Б. М. Знис, К. Т. Кокс. – СПб.: Питер, 2011. – 752 с.

2. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс:  підручник   / Ф. Котлер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 656 с.

3. Прауде В. Р. Маркетинг:  навч. посіб.   / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. – К.: Вища шк., 2004. – 246 с.

4. Григорчук Т. В. Маркетинг. Частина друга:  навч. посіб.   / Т. В. Григорчук. – К.: Університет «Україна», 2013. 

 
5. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент:  навч. посіб.   / Т. І. Лук’янець. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. –  440 с.

6. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг / Пер. с англ. – М., СПБ, К.: Вильямс, 2011. – 1152с.

7. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер. с фр. / Ж. Ж. Ламбен. – СПб.: Наука, 2009. – 589 с.

8. Бєлов А. Стратегический маркетинг на промышленном предприятии: подходы и проблемы / А. Бєлов // Top-manager. – 2012. – №21. – С. 12-17.


Повний текст: PDF