Остання редакція: 2019-05-10
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. 1. Энис Б. М. Классика маркетинга: підручник / Б. М. Знис, К. Т. Кокс. – СПб.: Питер, 2011. – 752 с.
2. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс: підручник / Ф. Котлер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2012. – 656 с.
3. Прауде В. Р. Маркетинг: навч. посіб. / В. Р. Прауде, О. Б. Білий. – К.: Вища шк., 2004. – 246 с.
4. Григорчук Т. В. Маркетинг. Частина друга: навч. посіб. / Т. В. Григорчук. – К.: Університет «Україна», 2013.
5. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: навч. посіб. / Т. І. Лук’янець. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг / Пер. с англ. – М., СПБ, К.: Вильямс, 2011. – 1152с.
7. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер. с фр. / Ж. Ж. Ламбен. – СПб.: Наука, 2009. – 589 с.
8. Бєлов А. Стратегический маркетинг на промышленном предприятии: подходы и проблемы / А. Бєлов // Top-manager. – 2012. – №21. – С. 12-17.