КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙ ТА УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
Ольга Володимирівна Поляруш

Остання редакція: 2019-01-09

Анотація


У статті проаналізовано особливості та роль комунікацій в управлінні персоналом на
підприємстві. Теоретично обґрунтована необхідність встановлення та зміцнення комунікацій в
управлінні персоналом для забезпечення ефективної роботи підприємства. Виявлено, що конфлікти, що
відбуваються на підприємстві, призводять до зміни результативності підприємства та впливають на
його внутрішнє середовище.


Ключові слова


комунікація, управління, персонал, менеджер, конфлікт, конфліктологія, організація.

Посилання


1. Андрушкін Б.М., Кузьміно О.Є. Основи менеджменту. - Львів: Світ, 2016.-296 с.
2. Вершигора К.Е. и др. Основы управления. - Минск: Высшая школа, 2015.-232 с.
3. Виханский О.С., Наумов Л.И. Менеджмент: Учебник, 3-е изд. - М.: Гордарика, 2015. - 528 с.
4. Томан Іржі. Мистецтво говорити. - Київ., 2012.
5. Дейл Карнегі. Учись виступати публічно і впливати на широке коло людей. - К., 2014.
6. 1. Гришина Н. В. Психологія конфлікту. - К.: Либідь, 2000. – 258с. 2. Кравченко О.П. Погляд конфліктолога
на онтосинтез конфлікту./ О.П.Кравченко // Соціологічні дослідження. - 2004. - №9. - С.103-112. 3. Казаков
В. Соціальний конфлікт: проблема визначення / В. Казаков // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. — 2014. —
№ 3. — С. 156-166.


Повний текст: PDF