КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОЦЕСІВ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ АВТОМОБІЛІВ
Євгеній Валерійович Смирнов, Віталій Олександрович Тетянін

Остання редакція: 2019-01-10

Анотація


Розглянуто критерії оцінки якості процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів в умовах автосервісних підприємств. Обґрунтовано використання критеріїв системи сертифікації із застосуванням методу експертних оцінок для оцінки якості процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Запропонована методика ранжування заходів підвищення якості процесів технічного обслуговування і ремонту автомобілів.

Ключові слова


якість; процес; технічне обслуговування; ремонт; автосервісне підприємство; експертні оцінки

Повний текст: PDF