КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Діана Олександрівна Гладка

Остання редакція: 2018-12-21

Анотація


У    роботі досліджено поняття «конкурентоспроможність підприємства», розглянуто його сутність та властивості, а також систематизовано основні теоретичні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства.


Ключові слова


конкурентоспроможність; переваги; аспекти; властивості; підприємство; підвищення

Посилання


  1. Савицька О. М. Передумови формування стратегії маркетингових комунікацій на засадах системного підходу оцінювання рівня конкурентоспроможності та стану ресурсного забезпечення підприємства [Електронний ресурс] / О. М. Савицька, Д. С. Лізягіна // Ефективна економіка. – 2017. – № 1. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5378
  2. Мануйлович Ю. М. Дослідження сутності та трактування поняття конкурентоспроможності підприємства / Ю. М. Мануйлович // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 4. – С. 274-282. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_4_28
  3. Мельничук Л. С. Шляхи підвищення конкурентоспроможності українських підприємств / Л. С. Мельничук, О. О. Хізніченко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія»]. Серія : Економіка. – 2016. – Т. 275, Вип. 263. – С. 102-105. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduec_2016_275_263_18
  4. Пермінова С. О. Підвищення конкурентоспроможності підприємств в контексті їх стратегічного розвитку [Електронний ресурс] / С. О. Пермінова, О. М. Савицька, Я. В. Омельченко // Ефективна економіка. – 2018. – № 1. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2018/42.pdf
  5. Єпіфанова І. Ю. Напрямки забезпечення конкурентоспроможності підприємств кондитерської галузі в Україні / Єпіфанова І. Ю., Гайдей М. О. // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – №23. – С. 53-57.

6. Шарко М. В. Шляхи та напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості / М. В. Шарко, К. Г. Васильченко // Економіка харчової промисловості. – 2015. – № 1. – С. 38-41.

7. Dzhedzhula V. Methodological bases of concept formation and choice of innovative business strategies / V. Dzhedzhula, I. Yepifanova // Baltic Journal of Economic Studies. – 2018. – Vol. 4, No. 3. – P. 51-59.

8. Каплун І. В. Підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом стратегічного управління / І. В. Каплун, Н. В. Погуда // Інвестиції: практика та досвід. – 2016. – № 12. – С. 74-78. 


Повний текст: PDF