КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2019)

Розмір шрифта: 
Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі
Лілія Нікіфорова, Дмитро Осаволюк

Остання редакція: 2018-12-17

Анотація


У роботі  проаналізовано основні складові поняття Інтернет-маркетингу, проведено класифікацію його різновидів, досліджено його основні категорії. Також, визначено місце та роль Інтернет-маркетингу у сучасному бізнес-середовищі та електронній комерції. 


Ключові слова


інтернет-маркетинг, реклама, класифікація, поняття, електронна комерція, бізнес-середовище.

Посилання


  1. Литовченко І.Л. Інтернет – маркетинг / Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. – К.: Новее слово. – 2017. – 189 с.
  2. Интернет-маркетинг и бизнес-модели [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://webbuilding.com.ua/ internet-marketing//
  3. Ляшенко Г. П. Інтернет-маркетинг та його інструменти / Г. П. Ляшенко, Р. В. Моткалюк // Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). - 2013. - № 3. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnudpsu_2013_3_9

Повний текст: PDF