Розмір шрифта:
Місце і роль інтернет – маркетингу у сучасному бізнес-середовищі
Остання редакція: 2018-12-17
Анотація
У роботі проаналізовано основні складові поняття Інтернет-маркетингу, проведено класифікацію його різновидів, досліджено його основні категорії. Також, визначено місце та роль Інтернет-маркетингу у сучасному бізнес-середовищі та електронній комерції.
Ключові слова
інтернет-маркетинг, реклама, класифікація, поняття, електронна комерція, бізнес-середовище.
Посилання
- Литовченко І.Л. Інтернет – маркетинг / Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. – К.: Новее слово. – 2017. – 189 с.
- Интернет-маркетинг и бизнес-модели [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://webbuilding.com.ua/ internet-marketing//
- Ляшенко Г. П. Інтернет-маркетинг та його інструменти / Г. П. Ляшенко, Р. В. Моткалюк // Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України (економіка, право). - 2013. - № 3. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnudpsu_2013_3_9
Повний текст:
PDF