Остання редакція: 2024-12-22
Анотація
У статті розглянуто приклад впровадження віртуального помічника в інтелектуальну систему маркування та обліку матеріальних ресурсів. Основна мета розробки – спростити процес управління інформацією та підвищити ефективність облікових операцій за допомогою автоматизації. Для інтеграції віртуального помічника використано Telegram Bot API, що забезпечує швидкий і зручний доступ до інформації через популярну платформу для обміну повідомленнями. Особливу увагу приділено розробці структури реляційної бази даних, яка слугує основою для функціонування системи. Таблиці бази даних створені на основі вхідних даних та оптимізовані для ефективної взаємодії з ботом, що дозволяє користувачам оперативно отримувати необхідну інформацію та оновлювати дані про ресурси. Система має потенціал для застосування в різних сферах, де важливо забезпечити точний контроль за матеріальними ресурсами.
Ключові слова
Посилання
1. Ладуба М. Що таке нейролінгвістичне програмування та як воно працює / MC Today. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://mc.today/uk/shho-take-nejrolingvistichne-programuvannya-ta-yak-vono-pratsyuye/. Дата звернення: 07.10.2024.
2. В. Старжинський, О. Бісікало. «Застосування віртуальних помічників, їх переваги та недоліки, » в Матеріали конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://d.conf.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/20430. Дата звернення: 11.03.2024. – 5 c.
3. Старжинський, В.; Бісікало, О. Розробка модуля “Штрих-коди” в інформаційній системі “ПлазмІС”. LI НТКП ВНТУ. Факультет інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації, Вінниця. 2022. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2022/paper/view/14602. Дата звернення: 21.02.2022. – 3 с.
4. Telegram Integration in your APEX application. APEXPERT. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://apexpert.in/2020/10/14/telegram-integration-in-your-apex-application/. Дата звернення: 30.09.2024.