Остання редакція: 2022-10-14
Анотація
Згідно закону України, на сайтах всіх зареєстрованих в Україні суб’єктів господарювання за замовчуванням повинна відкриватись україномовна версія. Для представницьких сайтів, які в пошукових системах шукають переважно за назвою організації, дотримання вимог Закону може бути досягнуте простим перекладом контенту. Однак у випадку сайтів торгівельних організацій, фінансовий успіх яких значною мірою залежить від позицій сайту в пошуковій видачі по багатьох видах торгівельних пропозицій, потрібно зважати на ризик зменшення російськомовного пошукового трафіку при українізації сайту
Виходячи з вищевказаного, в представленій роботі:
1. Проведене порівняння частоти україномовних і російськомовних пошукових запитів торгівельної тематики за останній рік, як в цілому по Україні, так і по Вінницькій області, зважаючи на стрімке зростання частки локальних запитів.
2. Наведена методика визначення частки російськомовних запитів по синтаксичному ядру будь-якої тематики.
3. Досліджено ранжування україномовних сайтів по російськомовних пошукових запитах в пошуковій видачі Google .
4. Описані рішення, що, при переведенні російськомовних сайтів на українську мову за замовчуванням, забезпечують збереження їх російськомовного пошукового трафіку, а також збільшення кількості відвідувачів за рахунок додаткового україномовного пошукового трафіку.