КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, КУСС-2022

Розмір шрифта: 
Актуальність та засоби збереження російськомовного пошукового трафіку комерційних сайтів при переведенні їх на українську мову
Віталій Ліман

Остання редакція: 2022-10-14

Анотація


Згідно закону України, на сайтах  всіх зареєстрованих в Україні  суб’єктів господарювання за замовчуванням   повинна  відкриватись україномовна версія. Для   представницьких  сайтів, які в пошукових системах шукають   переважно за  назвою організації, дотримання  вимог Закону може бути досягнуте  простим перекладом контенту. Однак у випадку  сайтів торгівельних організацій, фінансовий успіх яких значною мірою залежить від позицій сайту  в пошуковій видачі по  багатьох видах торгівельних пропозицій,  потрібно зважати на ризик зменшення російськомовного пошукового трафіку при українізації сайту    

Виходячи з вищевказаного, в  представленій роботі:

1. Проведене порівняння  частоти україномовних і російськомовних пошукових запитів торгівельної тематики за останній рік,  як в цілому по Україні, так і по Вінницькій області, зважаючи на стрімке зростання частки локальних запитів.

2. Наведена методика визначення частки російськомовних запитів по синтаксичному ядру будь-якої тематики.

3. Досліджено ранжування україномовних сайтів по російськомовних   пошукових  запитах в пошуковій видачі Google  .

4. Описані  рішення,  що, при   переведенні російськомовних сайтів на українську  мову за замовчуванням,  забезпечують збереження їх російськомовного  пошукового трафіку,  а також збільшення кількості відвідувачів за  рахунок додаткового україномовного пошукового трафіку.