Остання редакція: 2020-09-20
Анотація
Проблеми ефективного використання інструментів платформ дистанційного навчання є актуальними. Основна з них – розрив між педагогічними сценаріями, активними методами викладання та технічними можливостями, відсутність узгоджених сценаріїв, моделей та методів.Аналіз колеса Керрінгтона, що вибрано за основу побудови сценарію онлайн заняття дозволяє деталізувати контурні моделі навчання на основі цифрової платформи та розробити часовий сценарій активності студентів на онлайн лекції з активним зворотнім зв’язком. Робота з великою кількістю студентів (потік від 70 чоловік) потребує допомоги асистента або лідерів-студентів в групі та динамічного переключення роботи лектора від монологу до активних дискусій після виконання мікрозавдань. Змішаний формат передбачає використання електронних ресурсів та закріплення результатів цифрового навчання офлайн. Запропоновані сценарії, моделі та методи можуть бути адаптовані до різних дисциплін та цільових студентських аудиторій.