КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
LI Науково-технічна конференція Інституту Конфуція (2022)

Розмір шрифта: 
Моніторинг стану сформованості системи забезпечення академічної доброчесності
Олена Михайлівна Слободянюк

Остання редакція: 2022-05-30

Анотація


Порушено проблему однієї з складових запровадження системи забезпечення академічної доброчесності в університеті, а саме її моніторинг. Визначена роль моніторингу рівня сформованості системи. Охарактеризовано компоненти та індикатори визначення стану сформованості системи та підкреслено важливість реагування на чинники, які уповільнюють подальший процес впровадження змін. Відзначено, що результати моніторингу мають бути підставою для організаційно-педагогічних та управлінських рішень, які сприятимуть створенню позитивного, сприятливого й доброчесного освітнього і наукового середовища.

Ключові слова


вища освіта; академічна доброчесність; моніторинг забезпечення академічної доброчесності

Посилання


  1. Рекомендації для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності (затверджено рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 29 жовтня 2019 року Протокол № 11) (2019). URL: http://surl.li/abbqj.
  2. Zwaan B. Higher Education in 2040: A Global Approach (2017). Amsterdam University Press. 255 р.
  3. Bertram Gallant, T. & Drinan, P. (2008). Toward a model of academic integrity institutionalization: Informing practice in postsecondary education. Canadian Journal of Higher Education, 38 (2), 25‒43.
  4. Енциклопедія освіти / НАПН України; [гол. ред. В. Г. Кремень]: 2-ге вид., допов. Та перероб. Київ: Юрінком Інтер, 2021. 1144. С. 588‒589.
  5. Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ). URL: https://americancouncils.org.ua/programs/academiq/. 

Повний текст: PDF