Напрямки секцій

Пленарне засідання

Керівники
  • Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Не вибрано Відкрито для подань Вибрано Рецензування

Знання та освіта в умовах Четвертої науково-технологічної революції і їх філософське осмислення

Тематичні напрями

- Знання: статус і моделі в умовах інформаційного суспільства

- Інтеграція і диференціація в сучасному науковому знанні і освіті

- Сучасні тенденції в філософії освіти

- Аксіологічні підстави і пріоритети сучасної освіти

- Безперервна освіта і «освіта для дорослих»

- Університетська автономія і освітні стандарти: протиріччя і доповнення

- Електронні інновації в науці та освіті


Керівники
  • Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Вибрано Відкрито для подань Вибрано Рецензування

Якість вищої освіти: виклики і перспективи

Тематичні напрями

- Академічна доброчесність: українські та світові практики

- Освіта і ідеологія: ризики та загрози

- Університетська освіта: актуальність вчитися вчитися

- Університет - студент - роботодавець: проблема ефективної комунікації

- Сучасні проблеми гуманітарної освіти магістрантів і аспірантів

- Студентоцентризм освіти: підходи до трактування і реалізації

- Індивідуальна траєкторія освіти студентів в теорії і на практиці


Керівники
  • Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Вибрано Відкрито для подань Вибрано Рецензування

Синергія в освітньо-науковому процесі

Тематичні напрями

- Синергія міждисциплінарних досліджень: міфи і реальність

- Інтегральні освітні програми: дилетантизм або дійсно інтеграція знань

- Дуальна освіта: світовий та український досвід

- Інтеграція в освіті і STEM-проекти: наскільки вони перспективні?

Керівники
  • Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Вибрано Відкрито для подань Вибрано Рецензування

Китайська освіта в сучасному світі

Тематичні напрями

- Ідеали освіченості в західній і східній культурі

- Філософські основи китайської системи освіти

- Сучасні інтерпретації ідейного спадку Конфуція

- Феномен Інституту Конфуція: завдання, можливості, результати

- Китайські університети: освітні та наукові практики


Керівники
  • Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Вибрано Відкрито для подань Вибрано Рецензування


© ІРВЦ ВНТУ 2015–2020