Пленарне засідання
Керівники- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
Трансформація системи освіти в умовах інформаційного суспільства
Тематичні напрями
- Світоглядні зміни в організації освітнього процесу
- Шкала цінностей сучасної освіченої людини: традиції та трансформації
- Академічна доброчесність у науково-освітній сфері
- Українське освітнє законодавство й міжнародні освітні стандарти
- Особливості функціонування дослідника та викладача в сучасному університеті
Керівники- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
Інновації в освіті ХХІ ст.
Тематичні напрями
- Проблема співвідношення теоретичного й практичного в українській філософії освіти
- Нові форми навчання і класична освіта
- Свобода й необхідність в освітньому процесі
- Проблеми реалізації компетентністного підходу в університетському середовищі
- Сучасний випускник університету: професіоналізм, компетентність, освіченість
- «Круглий стіл»: Освіта для дорослих
Керівники- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
Інтеграція та диференціація в сучасному освітньому процесі
Тематичні напрями
- Диференціація та інтеграція навчальних дисциплін у освітньому процесі
- Інтеграція природничо-наукових дисциплін: проблеми теоретичні та практичні
- Проблема формування адекватної картини світу в умовах інтеграції природничо-наукових дисциплін у шкільній освіті
- Чому представники технічних дисциплін недооцінюють гуманітарне знання?
- Специфіка гуманітарної освіти – в школі, університеті, докторантурі
Керівники- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
Круглий стіл "Математика та філософія"
Математика та філософія – фундаментальні складові університетської освіти (пам’яті відомого українського філософа, професора О.І. Кедровського)
Керівники- Дмитро Штофель, Вінницький національний технічний університет
Відкрито для подань | Рецензування |
© ІРВЦ ВНТУ 2015–2020