Знання та освіта в умовах Четвертої науково-технологічної революції і їх філософське осмислення
Справедливе розподілення благ в правовому суспільстві з точки зору економіки та філософської етики | |
Ярослав Петік |
КОНЦЕПЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН НА ДЕРЖАВУ ТА ПОЛІТИКУ | |
Ольвія Володимирівна Павлей |
СУБ’ЄКТНО-КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ОСОБИСТОСТІ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА СУБ’ЄКТНО-КОМУНІКАТИВНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ | |
Микола Дем`янович Прищак |
Допомога безхатченкам як один з напрямків волонтерської діяльності | |
Діана Станілавівна Подолянчук |
Комунікативний аспект неопрагматистської теорії Річарда Рорті | |
Марія-Катерина Сергіївна Павчук |
Образование перед вызовом базовых трансформаций в условиях COVID-19 | |
Олег Петрович Пунченко |
Якість вищої освіти: виклики і перспективи
СОФИСТЫ ВСЕ ЖЕ ПОБЕДИЛИ СОКРАТА! | |
Віктор Леонтійович Петрушенко |
Когнітивно-комунікативні особливості пізнання викладача університету | |
Сергій Миколайович Порев |
Синергія в освітньо-науковому процесі
СТАТУС БІОЕТИЧНИХ ЗНАНЬ У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІЧЕНОСТІ | |
Оксана Петрівна Петрушенко |
Китайська освіта в сучасному світі
ПРИНЦИП КОНФУЦІАНСЬКОЇ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВОЮ | |
Олена Петрівна Поважук |
Просвещенность и самосовершенствование в конфуцианстве | |
Светлана Михайловна Повторева |
© ІРВЦ ВНТУ 2015–2018