Трансформація системи освіти в умовах інформаційного суспільства
Ценности и компетентности в образовании ХХІ века | |
Юрій Олександрович Мєлков |
Як покращити виклад логіки на філософських факультетах | |
Ярослав Петік |
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ПРОЯВ ВЗАЄМНОЇ ПОВАГИ СТУДЕНТ-ВИКЛАДАЧ | |
Юлія Володимирівна Малогулко, Катерина Олександрівна Повстянко, Максим Вікторович Затхей |
METHODOLOGY OF MORAL PHILOSOPHY: CHALLENGES IN ACADEMIC SOCIETY | |
Борис Іванович Остапенко |
ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ: СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД | |
Оксана Юріївна Чурсінова |
Про парадигмальні засади реформи освіти в Україні | |
Михайло Петрович Скалецький |
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТРАТЕГИИ В ДУХЕ «СOME ON!» | |
А. И. Афанасьев, И. Л. Василенко |
ҐЕНДЕРНА ОСВІТА: ПОСЛІДОВНИЙ ПОСТУП ДО СУСПІЛЬСТВА РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ | |
І. О. Головашенко |
ТРАНСВЕРСАЛЬНА САМІСТЬ В ЕПОХУ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ (ДО ОБҐРУНТУВАННЯ ТРАНСФОРМАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ) | |
Л. С. Горбунова |
РОЗВИТОК ОСВІТНІХ ПІДХОДІВ: СПРОБА СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ | |
М. Д. Прищак |
АКСІОЛОГІЧНІ ПЕРЕШКОДИ В ФОРМУВАННІ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В УНІВЕРСИТЕТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ УКРАЇНИ | |
Анатолій Іванович Теклюк |
Інновації в освіті ХХІ ст.
ЮРИДИЧНА НАУКА ХХІ СТОЛІТТЯ ЯК ПУБЛІЧНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ В АНТИКОРУПЦІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ІННОВАЦІЙНОГО КІБЕРКАПІТАЛУ УКРАЇНИ | |
Петро Миколайович Лісовський |
Дипломованість та освіченість в контексті консьюмеризму: українські реалії | |
Віталій Юрійович Клименко |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД | |
І. Г. Герасимова, О. В. Зінько |
ДО ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ | |
О. Б. Залюбівська |
ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД В ПРОФІЛАКТИЦІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ | |
О. Д. Ліщун |
«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», АБО «ВАВИЛОНСЬКА ВЕЖА». ХХІ СТОЛІТТЯ | |
Л. О. Мазур |
НЕПРЕХОДЯЩАЯ АКТУАЛЬНОСТЬ ФИЛОСОФСКИХ ДИСЦИПЛИН ДЛЯ ОБРАЗОВАНИЯ МАГИСТРАНТОВ И АСПИРАНТОВ | |
Владимир Сазонович Ратников |
Інтеграція та диференціація в сучасному освітньому процесі
РЕКОНСТРУКЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ «ОБЩЕСТВА ЗНАНИЙ» | |
Олег Петрович Пунченко |
Гуманітарний компонент освіти | |
Віталій Іванович Гриб |
Значения и место скептицизма в исследованиях паранормальных явлений | |
Василий Николаевич Пылыпив |
Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання | |
Віктор Леонтійович Петрушенко |
Співвідношення понять виховання – соціалізація – інкультурація | |
Оксана Петрівна Петрушенко |
МАРГІНАЛЬНІСТЬ ПРОФЕСІЇ ЯК СУЧАСНА ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО | |
О. В. Гречановська |
ПРИОРИТЕТНОСТЬ ОБРАЗОВАНИЯ И «ДУРНОЕ» УПРАВЛЕНИЕ (теория и практика, на примере Украины) | |
Л. Н. Игнатов |
РОЛЬ ФІЛОСОФІЇ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНОГО ДИДАКТИЧНОГО ПРОЦЕСУ | |
М. М. Кисельов |
MŁODZIEŻ – SEKS – MORALNOŚĆ | |
Julian Andrzej Kultys |
ПРОБЛЕМА ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ В УКРАЇНСЬКІЙ СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | |
О. В. Кушнір |
ДО МЕТОДОЛОГІЇ ВИОКРЕМЛЕННЯ ІСТОРИЧНИХ ФОРМ ІДЕНТИЧНОСТІ | |
Я. В. Любивий |
INTEGRATIVE PROCESSES IN SCIENCE AND EDUCATION IN THE CONTEXT OF DEMARCATION OF KNOWLEDGE | |
Bohdana Manchul, Ludmyla Podgorna |
ФІЛОСОФІЯ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ: ПРОФЕСІЯ ЧИ ПОКЛИКАННЯ | |
М. Т. Марчук |
ЧИ ПОВИННА ФІЛОСОФІЯ ПРИСТОСОВУВАТИСЯ ДО ЗМІН У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ? | |
М. І. Мельничук, М.-К. С. Павчук |
ЗМІСТ ПОНЯТТЯ «ФІЗИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ» У СОЦІОЛОГІЇ Т. ПАРСОНСА | |
Р. В. Онуфрійчук |
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ: ДИСКУРСНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ЗНАНИЙ | |
Галина Паламарчук |
УНІВЕРСИТЕТСЬКА НАУКА І КОГНІТИВНІ РОЗРИВИ | |
С. М. Порев |
ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В ПРОЦЕСІ ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ | |
Ю. Г. Сабадош |
РОЛЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ У ФОРМУВАННІ КУЛЬТУРИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ СТУДЕНТІВ | |
Олена Михайлівна Слободянюк |
ІНТЕРКУЛЬТУРНА ОСВІТА ТА ІДЕЯ ЄДНОСТІ ЛЮДСЬКОГО РОДУ В СУЧАСНОМУ МУЛЬТИЛІНГВАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ | |
Ол. В. Столяренко, Окс. В. Столяренко |
LVIV-WARSAW SCHOOL AND THE VALUE OF LOGICAL AND ETHIC EDUCATION | |
Аlicja Wrzosek |
ІНТЕГРАТИВНІ ПРОЦЕСИ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ: ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ОБУМОВЛЕНОСТІ | |
А. М. Яровий |
ЗАСАДИ І ПРИНЦИПИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: КУРС НА ОСВІЧЕНІСТЬ | |
І. В. Чорноморденко |
ОСВІЧЕНА ЛЮДИНА ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ? | |
Д. І. Чорноморденко |
ІНТЕГРАЦІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЗМІСТУ МІЖПРЕДМЕТНИХ КУРСІВ ЗА ВИБОРОМ | |
І. А. Акуленко, О. М. Коломієць |
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ТА ЛОГІКА ЯК ОСНОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ | |
Л. С. Бондажевська |
Круглий стіл "Математика та філософія"
МАТЕМАТИКА – ФІЛОСОФІЯ – МИСТЕЦТВО У СИНЕРГІЇ ТВОРЧОСТІ ЛЕОНА ХВІСТЕКА | |
В. А. Личковах |
КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ІКТ У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО | |
В. М. Михалевич, О. І. Тютюнник |
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КНИГИ О. КЕДРОВСЬКОГО «МЕТОДИ ПОБУДОВИ ТЕОРЕТИЧНИХ СИСТЕМ ЗНАННЯ. ДІАЛОГ ФІЛОСОФА І МАТЕМАТИКА» | |
Світлана Повторева, Ірина Старовойтова |
К ИНТЕРПРЕТАЦИИ КВАНТОВОЙ МЕХАНИКИ | |
А. В. Тягло |
© РВВ ВНТУ 2015–2025