Теоретико-методологічні та психологічні аспекти створення і впровадження інформацiйно-комунiкацiйних та інноваційних технологій навчання
ВИКОРИТСАННЯ САЙТУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З КОМП’ЮТЕРНИХ НАУК | |
Ірина Вікторівна Сітак |
Обєктно-орієнтований підхід: історія, міжпредметні зв’язки, аналогії та його місце в сучасних психолого-педагогічних моделях | |
Ігор Володимирович Степура |
Розробка елементів інформаційно-управляючої системи «Цифрова кафедра» | |
Анастасія Григорівна Смиренська, Микола Григорович Стервоєдов |
Математика та математичне моделювання
МОЖЛИВОСТІ JMODELICA.ORG ЯК ОСВІТНЬОГО ІНСТРУМЕНТУ ДЛЯ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ ЗАДАЧ | |
Олександр Вікторович Періг, Олександр Анатолійович Костіков, Олексій Вікторович Ларічкін, Олександр Миколайович Стадник |
Циклічне кодування даних в системах контролю доступу з використанням логіко-часових функцій у формі поліномів | |
Наталія Василівна Сачанюк-Кавецька, Ірина Бондаренко |
Ланцюгові дроби в функціональних просторах | |
Інна Миколаївна Стоцька |
Застосування теореми Лагранжа в мікроекономіці | |
Віталій Іванович Клочко, Ангеліна Сергіївна Сухоребра |
Використання систем комп'ютерної математики в наукових дослідженнях та освіті
Технологія розв’язання задачі лінійного програмування за допомогою різних систем комп’ютерної математики | |
Олена Миколаївна Соя, Юлія Олександрівна Каштельян |
Розробка елементів інформаційно-управляючої системи «Цифрова кафедра» | |
Анастасія Григорівна Смиренська, Микола Григорович Стервоєдов |
Засоби мобільного доступу до Scilab | |
Євгеній Олександрович Модло, Сергій Олексійович Семеріков, Олександр Володимирович Сироватський |
Інноваційні технології формування професійної компетентності та її складових у майбутніх випускників ВНЗ
ШЛЯХИ ПОБУДОВИ ЗАСТОСОВНИХ ЗАДАЧ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ | |
Віктор Паламарчук, Геннадій Борисович Савченко |
THE APPLYING OF MIND MAPS AS A TOOL FOR DEVELOPMENT OF SYSTEM THINKING IN THE STUDYING OF MATHEMATICAL DISCIPLINES | |
Юлія Валеріївна Ситников |
© ІРВЦ ВНТУ 2015–20201