КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Знання. Освіта. Освіченість - 2018

Розмір шрифта: 
INTEGRATIVE PROCESSES IN SCIENCE AND EDUCATION IN THE CONTEXT OF DEMARCATION OF KNOWLEDGE
Bohdana Manchul, Ludmyla Podgorna

Остання редакція: 2018-11-06

Анотація


Аналізуються методологічні і ціннісні аспекти впровадження інтегративних підходів в галузях освіти і науки. Філософсько-методологічне дослідження процесів інтеграції не тільки всередині науки, але й освіти дозволяє дійти висновку, що ці тенденцій формують якісно нове розуміння процесів дослідження і навчання.

Ключові слова


освіта, наука, інтегративне навчання, дисциплінарність

Посилання


  1. Czechowski, J. (2003), "An Integrated Approach to Liberal Learning", Peer Review, 5(4), 4-7.
  2. Klein, J. T. (1996). Crossing boundaries: knowledge, disciplinarities, and interdisciplinarities: University Press of Virginia.
  3. Scott, D. K. (2002). General Education for an Integrative Age. Higher Education Policy, 15(1), 7-18.

Повний текст: PDF