Розмір шрифта:
INTEGRATIVE PROCESSES IN SCIENCE AND EDUCATION IN THE CONTEXT OF DEMARCATION OF KNOWLEDGE
Остання редакція: 2018-11-06
Анотація
Аналізуються методологічні і ціннісні аспекти впровадження інтегративних підходів в галузях освіти і науки. Філософсько-методологічне дослідження процесів інтеграції не тільки всередині науки, але й освіти дозволяє дійти висновку, що ці тенденцій формують якісно нове розуміння процесів дослідження і навчання.
Ключові слова
освіта, наука, інтегративне навчання, дисциплінарність
Посилання
- Czechowski, J. (2003), "An Integrated Approach to Liberal Learning", Peer Review, 5(4), 4-7.
- Klein, J. T. (1996). Crossing boundaries: knowledge, disciplinarities, and interdisciplinarities: University Press of Virginia.
- Scott, D. K. (2002). General Education for an Integrative Age. Higher Education Policy, 15(1), 7-18.
Повний текст:
PDF