КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Знання. Освіта. Освіченість - 2018

Розмір шрифта: 
МАРГІНАЛЬНІСТЬ ПРОФЕСІЇ ЯК СУЧАСНА ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ЗВО
О. В. Гречановська

Остання редакція: 2018-11-05

Анотація


Розглянуто поняття конфліктологічної культури особистості та майбутніх  фахівців технічних спеціальностей, проаналізовано підходи науковців до проблем маргіналізації професії та розглянуто її основний принцип під час навчання молоді у технічному закладі вищої освіти. Представлено порівняння результатів анкетування студентів першого курсу навчання та магістрів, щодо рівня ідентифікації зі своєю професією та визначення факторів, які мають вплив на процес формування фахівця та його готовності до працевлаштування.

Ключові слова


конфліктологічна культура, професійна ідентифікація, маргіналізація професії, професійний маргіналізм

Посилання


  1. Park  R.E.  Cultural  conflict  and  the  Marginal  Man  /  R.E.  Park  //  Theories of Society. – N.Y., 1965. – P. 179.
  2. Дьяченко М.И. Психологический словарь-справочник / М.И. Дьяченко, Л.А. Кандыбович – Минск: Харвест; М.: АСТ, 2001. – 576 с.
  3. Шибутани Т. Социальная психология / Т. Шибутани. – М., 1969. – 475 с.
  4. Ермолаева Е.П. Профессиональная идентичность и маргинализм: концепция и реальность /  Е.П. Ермолаева // Психологический журнал. – 2001. – Т. 22. – № 4. – С. 51 – 59., с. 52
  5. Бутиліна О.В. Професійна маргінальність студентів / О.В. Бутиліна // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. – 2012. – Вип. 6. – С. 81–87.

Повний текст: PDF