КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Знання. Освіта. Освіченість - 2018

Розмір шрифта: 
«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», АБО «ВАВИЛОНСЬКА ВЕЖА». ХХІ СТОЛІТТЯ
Л. О. Мазур

Остання редакція: 2018-11-05

Анотація


Робота присвячена аналізу інноваційної діяльності міністерства освіти і науки України. Оскільки ключовою проблемою, над вирішенням якої воно на даний час особливо потужно працює, є побудова „нової української школи”, то автор намагається вникнутиа у її глибинну сутність. Будучи особливо прихильним до всякого роду ініціатив і новацій, які надзвичайно щедро пропонуються школі галузевим міністерством, він, тим не менше, дозволив собі висловити деякі сумніви стосовно засобів їх реалізації.

Ключові слова


школа, освіта, вчитель, учень, педагогіка, управління, освіта, стандартизація, дитиноцентризм

Посилання


1. Маленьким тиранам – ні!  / М Винтергофф. Київ 2011.  – С.134

2. Гатто Дж. Т. Прихована програма обов’язкової шкільної освіти. Отеплення / Дж... Гатто Львів, 2016

3.Камська-Ополоник О. Ха! І це врни вчать наших дітей?! ./  О.Камська-Ополоник  //Експрес. – 2017. – 20-27 квітня.

4. Мартиник Б. Провальний старт нової української школи /. Б. Мартиник //Експрес. – 2018. 30 серпня–6 вересня.

5. Мороз М.  Наших дітей вчитимуть „трієчники” / М. Мороз //Експрес. – 2016. – 11-18 серпня

6. Пашен Х. Зарубежные подходы к социальному и ’эмоциональному образованию / Х.Пашен  //Школьные технологии. – 2002 – №2. – С.5-6.

7. Робінсон К. Українська школа: основи Стандарту. Версія 1.0. Львів, 1916.

9. Zubelewicz J.  Dwie filozofie edukacіji: aksjocentryzm i pajdocentryzm / J.. Zubelewic. - Warszawa 2003.


Повний текст: PDF