КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Знання. Освіта. Освіченість - 2018

Розмір шрифта: 
ҐЕНДЕРНА ОСВІТА: ПОСЛІДОВНИЙ ПОСТУП ДО СУСПІЛЬСТВА РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ
І. О. Головашенко

Остання редакція: 2018-11-05

Анотація


 У статті автор аналізує основні тенденції трансформації сучасного суспільства та основного суспільного інституту – освіти. Акцент зроблено на впровадженні ґендерної освіти як способу оптимізувати освітній простір крізь призму рівних прав і можливостей. Показано, які тенденції присутні у світовій практиці і як вони впливають на суспільні перетворення.

Ключові слова


філософія освіти, ґендерні студії, ґендер, різноманітність, рівні можливості, права людини, суспільна трансформація

Посилання


  1. Елізабет Рудінеско, Мішель де Манасейн. В Про рівність статей Київ, Альтерпрес, 2007. – С. 23
  2. Ferguson A. Twenty Years of Feminist Philosophy. Hypatia, 9:3. 1994. - P. 197-215
  3. Rich A. On Lies, Secrets and Silanes. New York: W. W. Norton&Co. 1979a
  4. Gilligan C. In a Different Voice: Psychological Theory and Women’s Development. Cambrige. MA: Harvard University Press. 2008a
  5. Belenky M. Field, Clinchy B.M., Goldenberg N.R. and Tarule J. M. Women’s Ways of Knowing. New York: Basic Books. 2011
  6. hooks bell. Outlaw Culture. New York: Routlege. 1994
  7. Linda.L.Clark. Gender and Education. Код доступу: www.encyclopedia.com/international/encyclopedias-almanacs-transcripts-and-maps/gender-and-education
  8. Albisetti, James C. The Feminization of Teaching in the Nineteenth Century: A Comparative Perspective. History of Education 22 (1993): 253–263.
  9. Graff, Harvey J. The Legacies of Literacy: Continuities and Contradictions in Western Culture and Society. Bloomington, Ind., 1987
  10. Global Education Monitoring Report. Gender Review 2018. UNESCO. Paris. 2018. – P. 7
  11. Global Education Monitoring Report. Gender Review 2018. UNESCO. Paris. 2018. – P. 18

Повний текст: PDF