Філософія знання
| Християнський та китайський традиціоналізм: основні відмінності | |
| Данило Валерійович Богатирьов, Іван Васильович Чорноморденко |
| Соціокультурне значення діяльності Джозефа Нідема | |
| Володимир Сазонович Ратніков |
| Позанаукові знання: досвід і майстерність як форма знання і пізнання | |
| Іван Васильович Чорноморденко |
| Проблема спроможності прагматистського підходу в умовах сучасних цивілізаційних викликів | |
| Ярослав Валерійович Любивий |
| Застосування діалогу як принципу отримання знання у Західній та Східній культурах | |
| Наталія Ігорівна Мокан, Іван Васильович Чорноморденко |
Філософія освіти ХХІ століття
| Досвід децентралізації та демократизації вищої освіти: відкрита наука та академічна культура в Китаї | |
| Юрій Олександрович Мєлков |
| Мотиваційність як інструментальна компонента суб'єктності особистості | |
| Микола Дем`янович Прищак |
| Ранній розвиток дитини як основа сучасної освіти | |
| Наталія Петрівна Бондаренко |
| КИТАЙСЬКІ СТАНДАРТИ ВИЩОЇ ОСВІТИ | |
| Анастасія Володимирівна Василинич |
Якість освіти: забезпечення та оцінка якості освіти
| Мотивація студентів: особливості збереження та стратегії підвищення | |
| Ольга Олександрівна Піменова |
| ЗМОТИВОВАНІ СТУДЕНТИ- МАЙБУТНЄ НАШОЇ КРАЇНИ | |
| Анастасія Володимирівна Василинич, Марія Володимирівна Василинич |
| Участь ВНТУ в проєкті «Ініціативи академічної доброчесності та якості освіти»: підведення підсумків | |
| Олена Михайлівна Слободянюк |
Традиції та інновації в китайському суспільстві
| РАЦІОНАЛІЗМ КОНФУЦІЯ: ЛОГІКА ДІАЛОГУ | |
| Світлана Михайлівна Повторева |
| Гармонійне управління у системі понять китайської філософії | |
| Сергій Олександрович Юшин |
| Тлумачення війни в «Дао де цзін» | |
| Василь Дмитрович Хавроненко |
| Філософські засади цигуну | |
| Сергій Сергійович Ставрояні |
| Політика КНР щодо США в 60-х рр. ХХ ст.: традиції та інновації | |
| Анатолій Гончаренко |
| Innovative-Industrial Attainments and Post-Industrial Issues | |
| Boris I. Ostapenko |
| ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ КУЛЬТУРИ КИТАЮ: ДОСВІД ІНСТИТУТУ КОНФУЦІЯ ВІННИЦЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | |
| Анатолій Іванович Теклюк |
Освіта та національна безпека
| Обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення професійної освіти водолазів-саперів ДСНС України | |
| Віктор Маркович Стрілець, Ігор Ігорович Соловйов |
| Аналіз пропозицій щодо коригування професійної підготовки рятувальників до розгортання пожежних автомобілів оперативними розрахунками неповної комплектації | |
| Валерій Вікторович Стрілець, Дмитро Юрійович Белюченко, Дмитро Ігорович Савельєв |
| Освіта як фактор підвищення ефективності дій керівника робіт з гуманітарного розмінування | |
| Віктор Маркович Стрілець, Денис Анатолійович Льовін, Денис Анатолійович Льовін, Руслан Олександрович Шевчук, Руслан Олександрович Шевчук |
| Освітні виклики інформаційної війни | |
| Олександр Володимирович Тягло |
| Аналіз пропозицій щодо коригування професійної підготовки рятувальників до розгортання пожежних автомобілів оперативними розрахунками неповної комплектації | |
| Віктор Маркович Стрілець, Дмитро Юрійович Белюченко, Дмитро Ігорович Савельєв |
| ВЗАЄМОДІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ І БІЗНЕСУ | |
| Наталія Михайлівна Лакуша |
| ОСВІТА ЯК СКЛАДОВА ТА ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ | |
| Анастасія Володимирівна Василинич |
| Виклики європейської інтеграції в контексті мовної української національної ідентичності | |
| Олена Володимирівна Герасімова |
| Особливості формування національної ідентичності у студентської молоді | |
| Лариса Анатоліївна Києнко-Романюк |
| Національна ідентичність в контексті компетентнісної освіти в умовах глобалізації | |
| Володимир Михайлович Заячковський |
ЦЯ КОНФЕРЕНЦІЯ ВИКОРИСТОВУЄ ВЛАСНУ СИСТЕМУ КЕРУВАННЯ І ПОДАННЯ ДОПОВІДЕЙ. ПЕРЕЙТИ НА САЙТ КОНФЕРЕНЦІЇ
THIS CONFERENCE USES ITS OWN MANAGEMENT SYSTEM AND SUBMISSION. LINK TO THE CONFERENCE'S WEBSITE
Повернутися на Сайт конференцій ВНТУ